سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

بیستمین برنامه ماه عسل



سلام

امیدوارم حال دلتون حسابی خوب باشه


عکس های برنامه ماه عسل در بیستمین روز از ماه مبارک رمضان:










بخش هایی از این برنامه.....................دانلود


برنامه دیشب خیلی خوب بود.به نظرم سید علی ضیا در این شب ها عالی اجرا میکنه.عالی تر از همیشه


حمایت از اجرای سد علی ضیا در برنامه ماه عسل(همین الان برید و رای بدید)


یا علی

نظرات 10 + ارسال نظر
ترلان جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

ئای ترخدا ببخشید . من خیلی حرف میزنم . چیکار کنم ؟ میاد دیگه این فک آروم نمیشه که این کامنت رو هم گذاشتم که بگم خیلی حرف میزنم شزمنده . ببخشید .یه جوراییی دست خودم نیست . بازهم ببخشید

فاطی جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ http://green75.blogfa.com

علی مجری خوبی فقط زیاد ادای احسان رو در میاره و این برنامه رو افتظاح میکنه فقط اینو میگم علی خودت باش تو لازم نیس مثل بقیه باشی خودت خوبی

من کاملا با حرفتون مخالفم.اجرای سید علی ضیا در ماه عسل مخصوص خودشه و هیچ شباهتی به مجری های دیگه نداره شما انگار دوست داری احسان علیخانی رو ببینی و اصرار داری بگی شبیه اون اجرا میکنه!!!

مریم جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

میشه حواهش کنم هم بخش هایی از ابتدای برنامه و هم اخر برنامه رو بذاری
اخه من کلا نمیتونم برنامه رو ببینم میدونم که کل برنامه رو هم نمیداری تو وبلاگت
حداقل بخش پایانی و اغازی برنامه رو بدارید تا من هم از اجرای خوب علی ضیبا استفاده کنم
خواهش میکنم فقط جوابمو بده لطفا
که اگه نمیتونی من دنبالش باشم که از طریق طرفدارای علی ضیا کسی رو پیدا کنم که بتونه فیلمشو بذار
شزمنده که اینقدر رکم .اخه همش توشتن که علی ضیا چقدر حوب اجرا میکنه و عالیه . من نمیتونم ببینم اعصابم خرد میشه

مریم جان من معمولا بخش ابتدایی و پایانی برنامه رو میذارم
چشم حتما

عطا شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ق.ظ http://smsdoni.rozblog.com

salam agha ye khabar bad daram vasaton.man dakhel webam va dakhel anjoman web ye talar vase havadaray ali ziya dorost kardam vali motasefane hich havadari joz khodam peyda nashode ke azash hemayat kone yani ali bi tarafdare!!!vaghan ke.biyad web ma va baes beshid parchamesh bala bashe

هستی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ

خدا دادا علی رو برای پدرومادرش حــــــــــــــــفـــــــــــظ کنه.....یاعلی

نازی یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

فاطی خانم شما از بس شیفته احسان علیخانی هستی همه رو شبیه اون میبینی. کجا اجرای علی شبیه احسانه...
اتفاقا خیلی هم اجراش مخصوص به خودشه....

مهسا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام خیلی برنامه خوبی بود کاملا حس وحال شبهای قدر رو داشت وآقای ضیا هم واقعا باحال اجراش کردند.ممنون بخاطر عکسهاوبخشهای دانلود. یاعلی

سلام مهسا جان.ممنونم از حضور گرمت

فاطمه دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

اصلا اجراای علی ضیا شباهتی به احسان نداره اینم خیلی بده که طرفدارای احسان علی رو مقلد میدونن و میگن ما به خاطر وجود علی ضیا تی وی را خاموش میکنیم...ماه رمضون تموم شد و هنوز نمیخوان باور کنن که علی ضیا مجری محبوب و توانای ما ماه عسل و اجرامیکنه و ما به وجود همچین مجری افتخار میکنیم

مانا دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

بااجازه ی خدا سلام من برای چندمین بار که دارم نظر میدم با اسم های مختلف و نظراتم ثبت میشه اما متاسفانه هرچی دنبال نظرم توی نظرهایی که براتون میاد میگردم نظرم رو بیدانمیکنم تورو خدا جایی بذاریدش که بتونم بیداش کنم و بدونم که به شما رسیده ممنونم

سلام مانا جان
من که جای نظرت رو تغییر نمیدم عزیزم توی هر پست که نظر میذاری همونجا باید بری بخونی منم همه نظرات رو تایید کردم
ممنونم از حضور گرمت

فاطمه دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.mohsen-shahnam.blogfa.com

سلام گلم.منم طرفدارعلی هستم.لینک شدی.ب منم سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد