سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

نوزدهمین برنامه ماه عسل


 به فرق نازنینش کی اثر میکرد شمشیر   یقینا ابن ملجم وقت ضربت یا علی گفت...




عکس های برنامه ماه عسل در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان:





بخش هایی از این برنامه1........................دانلود

بخش هایی از این برنامه2........................دانلود

بخش هایی از این برنامه3........................دانلود


برنامه امشب عالی بود.من خیلی دوست داشتم آقای داوود نژاد رو به ماه عسل دعوت کنن و امشب این اتفاق افتاد.ممنون از دست اندرکاران این برنامه و البته سید علی ضیا به خاطر اجرای بی نظیرش.

نظرسنجی برنامه ماه عسل(حمایت از مجری خودمون)

التماس دعا

یا علی




نظرات 17 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ق.ظ

عکس آخری چقد خوشگل و دوست داشتنیه مرررسی

خواهش میکنم مهتاب عزیز

باران پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایی ممنون دست گلت درد نکنه.
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی متشکرم ازت
عکسهات فوق العادست
هر جا هستی باش فقط خوش باش
در پناه حق
یا علی

سلام باران عزیز.خواهش میکنم.ممنونم از حضور گرمت

فاطمه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام برنامه دیروز از این بهتر نمیشد عاللللللللللللللللللی بود - مرسی اقای ضیا واسه اجرای فوق العاده تون توی این برنامه حل دلمونو توی اون لحظه ها حسابی خوب کردی با اون همدردی هات و با اون اشک ریختن هات و با اون دعاهای خیری که اون مادر در حق شما کرد

سلام فاطمه عزیز
ممنونم از حضور گرمت

ترلان پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ

هوادار جون گفتی برم ایران داتیس باید ثبت نام کنم . رفتم هی الکی گیر میده ! . دستتم درد نکنه که جوابم رو دادی . ولی الان چی کارکنم؟ هی میگه نمیدونم باید نام کاربری رو باحرف کوچک بنویسی و از اعداد استفتده کنی و ازاین چرت و پرتا . منم فارسی نوشتم ولی به حرف کوچک عددم گذاشتم انگلیسیشم کردم فایده نداره مرغش یه پا داره میگم شاید داره ادیت میکنه دوباره میرم نام کاربریم رو میزنم معلوم میشه که ثبت نام شدم یانه .

خب فقط از حروف کوچیک و اعداد استفاده کن ترلان عزیز

ترلان پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

امتحان کردم نشد دیگه واقعا نمیدونم باید چی کار کنم دارم دیوونه میشم (حالا )

آیسان(طرفداران احمد مهرانفر) پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ http://ahmadmehranfar.blogsky.com

سلام دوست خوبم
اگه بیای وبم خاطره های قشنگی واست زنده میشه !!!
پس منتظرتم [بوسه]

زهرا پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

قبول کنید علی به درد ماه عسل نمیخوره!
من خیلی دوسش دارم و دارم این رو میگم
من همون علی نیمروزمون رو میخوام

نه من قبول ندارم آقای ضیا هر برنامه ای رو عالی اجرا میکنه. شاید روز اول فکر میکردیم اینجوری باشه اما الان به نظرم اجراشون در ماه عسل بی نظیره

مهسا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام ازته دلم میگم که واقعا دستت دردنکنه که عکسها وبخشهای دانلود رو گذاشتی چون من اصلا نتونستم این برنامه رو ببینم واگه وبلاگ تو نبود این برنامه رواز دست میدادم.برنامه خیلی فوق العاده ای بود وآقای ضیا هم واقعاعالی بودن مثل همیشه وواقعا توی خوشی وغم مهموناشون شریک میشن این توی نگاهشون هم پیداست.راستی شما خودت عکسها رواز آقای ضیا میگیری بخشهای دانلودرو چطور؟بازم میگم خیلی خیلی خیلی ممنون عزیزم.

سلام مهسا جان
ممنونم از حضور گرمت.خواهش میکنم.خوشحالم که تونستی عکسا و فیلم رو ببینی.نه من خودم فیلم و عکس رو تهیه میکنم

هلنا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

برنامه این شبو خیلی دوست دارم من گریه هاتو بیش از حد لزوم دوست دارم عزیزم یه سوال؟این وب سید علیه ؟خودش جواب میده ؟

ممنونم از حضور گرمت هلنا جان
نه دوست عزیز این وبلاگ متعلق به هواداران سید علی ضیاست و من هوادار افتخار دارم که جواب نظرات قشنگ شما رو بدم

یه بنده خدا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

چقدر این برنامه قشنگ بود دیدی وقتی میخواستن خانواده ها همو ببینن یکهو برنامه قطع شد واقای ضیا هم کلی حرص خورد وبعدش صلوات فرستاد..... راستی چرا برنامه 20 را نذاشتی من اولشو ندیدم میشه برای دانلود بذاری..ممنون .التماس دعا

ممنونم از حضور گرمت عزیزم

مهرنوش جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام آقای ضیا. واققعا اجرای زیبایی داری.ماشاللله.خیلی اعتماد ب نفس میخواد جلوی اااااااینهمه بیننده اون دکلمه هارو با احساس خوند.سید ما ب شما ارادت خاصی داریم.من خودمم سیدم.تو این شبا ماروهم دعا کن.وبلاگتو دنبال میکنم .موفق باشی

سلام مهرنوش عزیز
بله اجرای آقای ضیا حرف نداره به خصوص در این شب ها
این وبلاگ هواداران سید علی ضیاست و البته امیدوارم آقای ضیا نظر قشنگت رو بخونن

ترلان جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ

نه با حرف کوچیک میزدم . ولی مشکل حل شد عزیزم . امروز رفتم دوباره زدم . جواب داد اولش یه خورده گیرداد ولی درست شد .خداروشکر. راستی امروز چه قدر دیر آپ شدی ؟ یه خورده در حد چند ساعت . ولی خوب شد الان اومدم آپ بودی ها . خوشحال شدم . راستی تو تو تیران داتیس اومده بودی و جواب من رو میدادی ؟ گفتی اونجا عضوی . باهمون نام یه هوادار ؟ ازت پرسیدم ولی جواب ندادی . عکستم یکی از عکسای اقای ضیاست درسته ؟ اسم من اونجا قند عسله . البته نام کاربریمه اون یکی اسمم روء روء هست دوست داشتی بیا اونجا با هم نظربازی کنیم و اگه خواستی و دوست داشتی بگو که همون هواداری یا نه (من که خیلی دوست دارم بدونم ) واااااااااااای دوباره حرفم زیاد شد میخواستم متر حرف بزنم ولی انگار نمیشه . نمیشه این فک تکون نخوره .!

ممنونم ترلان عزیز که همیشه میای و نظر میذاری
دیگه نشد زودتر آپ کنم شرمنده
بله من همون یه هوادارم و خوشحالم که اومدی و عضو شدی و امیدوارم در گروه فعال باشی مثل اینجا...سوال دیگه ای داشتی در مورد سایت بپرس

ترلان جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

خواهش میکنم عزیزم اشکالی نداره . شاید یه خورده نگران شدم . دیگه پدرت رو درآوردم . بسته . البته هنوزم تو سایت ایران داتیس گیجم ولی شاید تا چندروز آینده بفهمم که چه جوری باید باهاش کارکنم . ازتو هم ممنونم . هنوز آپی ؟
عوضش جوابم رو این دفه خیلی زود دادی ممنون .

ممنونم از حضور گرمت ترلان عزیز

ترلان جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

خطاب به یه بنده خدا : کی رو میگی برنامه قطع شد ؟ البته یه چیزایی یادم هست دررابطه با این که صلوات فرستاد . ولی درمورد قطع شدن برنامه نه . مشالا به حافظه ی من .! من اونجاش رو خیلللللللللییییییی حال کردم همونجا که خانواده ها همو بغل کردن ؟ خخخخخییییییلییی اونجاشو دوست داشتم آخه اقای ضبا . چجوری بگم رفته بود اون گوشه و احساس همدردی میکرد واقعا نمیدوم چجوری بگم . خخخخخخخخیلی خیلی حال کردم اون لحظه چون اون پشت وایساده بود یه خورده اون ورم نگا کرد(ازبس با حجب و حیاست ) خلاصه کلی حال کردم . نمیتونم حسم رو از اون لحظه بگم .!!! (میخواستم یه شکلکی بذارم که داره اشک میریزه پیدا نکردم به بزرگی خودتون ببخشید و تو ذهنتون مجسم کنید .!)

ترلان عزیز دوستمون درست میگه پشت صحنه گفتن یه بخشی رو ببینیم و آقای ضیا اصرار داشتن وقتی خانواده ها همدیگه رو می بینن در اولین برخورد زنده پخش بشه و همه ببینن گفت که نه هیچ بخشی رو نبینیم که متاسفانه بازم بخش رو پخش کردن...

هستی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ

همه ی کارهای اقای ضیا در همه ی برنامه ها عالیه و همه ی عکساشون هم خوشکله ممنون و اقای ضیا مواظب خوبیییییییییییی هاتون باشید

ممنونم هستی عزیز از حضور گرمت

سایه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://nanaz1996.blogfa.com

سلاااااااااااااام!
میخاستم ضمن تشکرازکسی ک این عکسای زیباروازسیدعلیوگذاشته بگم اون عکس اخریه خیلی محشرررررررررررررررررربودمر3000000000000000
وب جالبی دارین!!!
ازهمینجابهتون خسته نباشیدمیگم دوست عزیز

سلام سایه عزیز
ممنونم از حضور گرمت و لطفی که داری

ترلان دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

اهان یه نظرم مال اینجا بود . گفتم که اهان و یادم اومد کجا رو میگید دررابطه با ماه عسل و ائنجایی که برنامه میخواست قطع بشه . مشکلی داشت ؟ اخه دوستدارم این نظرم پخش شهو بفهمن که من اونجاش رو دیده بودم .

ببخش ترلان عزیز.....از این نظر بگذر
اصلا برو و دوباره نظرت رو بذار .چشم تایید میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد