سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

هفدهمین برنامه ماه عسل

سلام دوستان عزیزم

نماز و روزه هاتون قبول

التماس دعا 


عکس های برنامه ماه عسل در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان:









بخش های کوتاهی از این برنامه......................دانلود


راستش فیلمی که از برنامه دیروز ضبط کردم مشکل داشت اگر این بخشی رو که واسه دانلود گذاشتم بیینید متوجه میشید نتونستم کامل و بهتر بذارم فقط یه بخش های کوتاهی رو گذاشتم. ببخشید


و اما دوباره قرارمون برای حمایت از سید علی ضیا............نظرسنجی برنامه ماه عسل


نظرات 14 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام مرسی از عکسای قشنگی که از اقای ضیا واسه ما میزارید- برنامه دیروز بخش اولش که مهمان برنامه اقای نجف زاده بود خیلی خوب بود اجرا هم که مثل همیشه ۲۰ بود

سلام فاطمه عزیز.ممنونم از حضور گرمت

ترلان سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

فکر کنم برای اولین بار است که میوانم دراین وبلاگ نظر بدم آخه جای نظرها رو پیدا نمیکردم هرچند که اسم و ایمیلم نوشته شده بود اینو تو چندتا وبلاگ دیگه که برای اقای ضیا بود دیدم میشه دلیلشرو بگید ؟ ممنون . یه چیزی . خودمونیم ها دیشب چه قدر آقای ضیا خوشتیپ شده بودن . نه ؟ این بولیزه (آبی فیروزه ایه ) رو اولین باربود میدیدم خیلی بهش میاد مخصوصا با اون کت سفیدش . البته دیشب که از توتلویزیون دیدم این حرفاروزدم تو وبلاگ شما یه کمی کفیتش فرق میکنه ولی هنوزم سرحرفم هستم . ممنون و باتشکر از وبلاگ خوبتون . لطفا هرچه سریعتر نظرمرا تایید بفرمایید متشکرم . ببخشید سرتون رو دددددددددددررررررررررررردددددددد اوردم .

ممنونم ترلان عزیز از حضور گرمت و نظر قشنگت

یه بنده خدا سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

سلام.خوبی..مرسی بابت عکسا
راستی چرا دیروز اینجوری بود؟ به عکسا دقت کردی یه جاهایی قشنگ خوابه ها!!!!!!
راستی جام جم هر روز ساعت 2 تکرار برنامه را میذاره برای کسایی که نمیتونند ببینند... البته یک چند قسمتی عقبه.....

سلام دوست عزیز
واقعن؟مرسی که گفتی

ترلان سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام . میشه عکسها و فیلمهایی از پشت صحنه ی ماه عسل رو تو وبلاگتون بذارید. ممنون میشم خخخخخخخخخخخخخوووووووووووواااااااااههههههههههشششششششششش میکنم . فقط عکساش زیاد باشه من کلا پشت صحنه رو دوست دارم چه عکس چه فیلم . مخصوصا عکس . راستی مهمونا واسه افطار میمونن دیگه نه ؟ از افطاری هم بذارید .ممنننننون میشم اگه کاری رو که خواستم انجام بدید خخخخخخخخخخخخخخوووووووووااااااااااهههههههشششششششششش.

سلام ترلان عزیز
حتما میذارم.ممنونم از حضور گرمت

Neda سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.selenajooon.blogfa.com

برنامه ماه عسل داره عالی پیش میره
========================================
=============###======##=======###======
=======#======##======##======###=======
======###=====#############==###========
========##=####===========#####====###==
========###===================######====
==###==##=======================###=====
===####===========================##=##=
====##====================###======###==
====#===================#######=====#===
===##===================########====##==
===#=====####===========#######======#==
===#======###==============##========#==
===##===========================#===##==
===##==========================#====##==
====##=======================##====##===
=====##==####============####=====##====
======##====##############=======##=====
=======###=====================###======
==========###===============###=========
============#################===========
===================###==================
===================###==================
===================###==================
================رفیق من آپم ================

ممنونم neda جان از حضور گرمت

مهتاب سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

رنگ روشن چقد بهت میاد داداشی :x اسمتونو نمیدونم اما خسته نباشید واقعا:ط

ممنونم مهتاب عزیز.یه هوادار هستم

ترلان چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

راستی یه چیزی (اینو پخش کن ) توی وبلاگ یا سایت تک پسر کاشون (خودت هم عکسای روز دومت رو از اونجا اورده بودی ) یه نظر سنجی گذاشتن دررابطه با این که سید علی ضیا یا علیخانی جالبه که اونجا علی ضیا خیلی بیشتر از علیخانی اورده بود . هرروز میتونید یه دونه رای بدید . برید و بدید . خوبه اینجا بیش ترازاحسان اورده بود ولی اون یکی نظرسنجیه که خودتم تو وبلاگت لینک کردی علی ضیا از علیخانی خیلی کمتر اورده اصن انگار تکون نمیخوره این یکی . رقمش بالا میره ولی درصدش تکون نمیخوره . عجیبه

این نظرسنجی که من دروبلاگ گذاشتم مربوط به سایت آرنا نیوز هست.خیلی از دوستان تقاضا کردن که در وبلاگ قرار بگیره و بچه ها رای بدن.خب نتیجه هم طبیعه دیگه اون نظر سنجی که دوست خوبم در وبلاگ تک پسر کاشون گذاشته چون وبلاگ متعلق به هواداران آقای ضیاست باید رای بیشتر باشه اما این نظرسنجی مربوط به یه سایت خبری هست که هم طرفداران احسان علیخانی و هم علی ضیا ازش بازدید میکنن. به نظرم اون نظر سنجی رو بالاتر ببریم و نتیجه این نظر سنجی رو هم عوض کنیم
اگه هر روز بریم و رای بدیم درصدش هم عوض میشه!

ترلان چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

راستی هوادار جون جواب اون یکی نظرم رو نذاشتی اگه دوست داشتی جواب بده که من بهت بگم چجوری میتونی بکنی .البته اگه صلاح بدونی دوستان هم یاد بگیرن نمیدونم اگه خودت صلاح میدونی . آره من که به دو تا نظر سنجی رای میدم . درسته که اون وبلاگ ماله اقای ضیاء هست ولی هم طرفدارای علیخانی ازاونجا دیدن میکنن هم طرفدارای ضیا از سایت ارنا نیوز .ولی فکر کنم بیش تر طرفدارای اقای علیخانی از سایت ارنا نیوزدیدن میکنن اصن شاید همینا که تو تک پسر کاشون نظر میذارن نمیدونن همچین نظرسنجی ای هم هست . شاید .ببخشید سرت رو درد اوردم عزیزم .

جواب کدوم نظر؟بببخشید من حافظه خوبی ندارم!
شما به هر دوتا رای بده وشک نکن این درصد کم هم میره بالا اولم این نبودا ولی حالا داره فقط زیاد میشه
ممنونم از حضور گرمت

مهسا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام مثل همیشه عالی بود خصوصا بخش اولش امیر کیان خیلی بچه بانمکی بود علی آقا هم هی سربه سرش میذاشتن خیلی جالب بود کلی
حال کردیم.
ببخشیدمیشه غیرازعکسهای برنامه عکسهای دیگه ای هم ازعلی آقابذاری عکسهای خارج ازبرنامه خصوصا عکس خواهرشون خیلی دوست دارم ببینمشون.خیلی ممنون عزیزم

سلام مهسا جان
آره خیلی جالب بود.ممنونم از حضور گرمت
من عکسای دیگه ای هم گذاشتم از آقای ضیا البته در پست های قبل اما عکس خواهرشون رو متاسفانه ندارم!

مهدیه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام خسته نباشید
یه سوال داشتم در رابطه با ایشون
آیا واقعا با جناب علیرضا عصار نسبت فامیلی یعنی برادر خانمشون هستن یا فقط در حد تشابه اسمیه ؟!

سلام مهدیه عزیز.ممنون
فقط تشابه اسمی!!!

هلنا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ

شما همون یه هوادار تو سایت هواداران سیید علی ضیا هستید ؟من تازه عضو شدم سایت فعالی ننیست ؟لطقا فعالش کنید با تشکر

بله هلنا جان من همون یه هوادار هستم.من فقط عضوی از اون گروهم اگه بخوایم گروه فعال باشه باید همه فعالیت کنیم اونجا دیگه وبلاگ من نیست اونجا گروه تشکیل دادیم باید یه فرقی با این وبلاگ داشته باشه
ممنونم از اینکه یادآوری کردی گروه فعال نیست.شما هم برای فعال شدن گروه ها دوستانت رو دعوت کن و در گروه فعالیت داشته باش دوست عزیزم
ممنونم از لطفت

فاطمه دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.mohsen-shahnam.blogfa.com

سلام گلم.منم طرفدارعلی هم هستم.تو وبم براش تبلیغ کردم.خوشحال میشم بیای.لینک شدی.منم بلینک

شیدا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.sara@blog.ir

سلام من می خواستم متن روز هفدهم را داشته باشم ولی الان هرجا میگردم چیزی نیست خواهش میکنم همین حالا یا آدرس سایتی رو بدید که داشته باشه یا خودتون بذارید

سلام شیدا جان.متن چی رو؟!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام من طرفدار سر سخت شما هستم اگه میشه عکسای متنوعی از خودتون بیشتر بذارید باش؟

سلام دوست عزیز
اینحا وبلاگ هواداران سید علی ضیاست و عکس هایی که گذاشته میشه توسط یه هوادار هست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد