سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

شانزدهمین برنامه ماه عسل

سلام

طاعات و عبادات قبول درگاه حق

التماس دعا


عکس های برنامه ماه عسل در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان:











بخش هایی از این برنامه.........................دانلود



حمایت از سید علی ضیا


نظرسنجی برنامه ماه عسل (همین الان کلیک کنید و به سید علی ضیا رای بدید)


یادتون نره هر نفر در هر روز حق دادن یک رای رو داره!


نظرات 17 + ارسال نظر
مهتاب دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ق.ظ

بازم مثل همیشه عااااالی - داداش علی هم که خوشگلتر از همیشه:x
میسی از آپ همیشگیتون واقعا خسته نباشید.

ممنونم مهتاب عزیز از حضور همیشه گرمت و اینکه برام نظرات قشنگت رو میذاری

آیسان(طرفداران احمد مهرانفر) دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ق.ظ http://ahmadmehranfar.blogsky.com

سلام ..
با دو عکس جذاب منتظرتم ...
خوشحال می شم بیای [بوسه]

نازی دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ

سلام مثله همیشه عالی بود کاش میشد مهمونارو خود علی انتخاب کنه...

ممنونم از حضور گرمت

فاطمه دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام اجرا که جای حرف نداره عالی بود ولی بازم مشکل از مهمونا بود- من که فکر میکنم حرفهایی که دیروز اول برنامه اقای ضیا زدن حرفهای دل خودشون بود و نشون میداد که واقعا از این همه بی معرفتی خسته شدن از این ادمهایی که ندونسته قضاوت میکنن - راستی از شما هم بخاطر این عکسای زیبا و بروزتون ممنونم

سلام فاطمه جان
بله با شما موافقم.ممنونم از حضور گرمت

پریا دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام وبتون واقعا کامله ممنونم عکسی که از علی گذاشتین خیلی مظلومه خیییییییییییییییییییییییلی من عاشق ژست گرفتنشم

سلام پریا جان
ممنون از حضور گرمت

یه بنده خدا دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

سلام.مرسی بابت عکسا.ولی برنامه دیشب خیلی قشنگ نبود به دل من که خیلی ننشست.یعنی مهمونا زیاد خوب نبودن.مرسی به منم سر بزن خوشحال میشم.

سلام دوست عزیز
ممنونم از حضور گرمت و نظری که گذاشتی

مرجان دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ

ali boddddddd mesle hamishe damet garm dadash

ممنونم مرجان عزیز از حضور گرمت

ghazal دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

مثل همیشه عالی بود ! مرسی

ولی یک سوال ؟؟؟؟؟؟؟

عکسا رو به این سرعت از کجا میاری ؟؟؟؟؟؟؟؟

البته با کلی ببخشید و معذرت خواهی

ممنونم ghazal عزیز از حضور گرمت
وقتی فیلم داشته باشی دیگه عکسا کاری نداره عزیزم!

سروشا دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

بچه ها در نظر سنجی ماه عسل شرکت کنید
http://www.arnanews.ir/voting/mahe_asal.php

محیا دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.eternalfriends.blogfa.com

سلام گلممرسی بابت عکس ها

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__
سلام دوست عزیر من آپم
بیا مطالب زیبای من و بخون و نظر بده

سلام محیا جان
ممنونم از حضور گرمت

سارا ۲۲ تهران سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

با اجازه خدا سلام.
من اینجا با مامانم دعوا دارم.مامان میخواد به اقای علی خانی رای بده من نمیذارم. هر روز خودم به علی رای میدم
به نظر من سلیقس دیگه!
اصلا نمیشه با نظر سنجی نتیجه گیری کرد!!
مردم ایران کلا اینجورین تنوع طلب نیستن و به چیزی عادت کنن فکر میکنن همون خوبه و حاضر نیستن عوضش کنن.
اقای علی خانی هم خوب بودن اما علی یه چیز دیگس!!

مجری فقط سید علی

علی جووووون تو خوووووووبییییییی

سلام سارا جان
بله منم میگم سید علی ضیا در حال حاضر بهترین مجری برای ماه عسل هستن و انشاالله موفق باشن
ممنونم از حضور گرمت

سپیده سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ http://pooriapoorsorkh-tak.blogfa.com

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1667345

ممنونم سپیده جان

مهسا سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ق.ظ

سلام اینم مثل برنامه های قبل خیلی خیلی قشنگ بود مهموناشونم باحال بودن قربون علی ضیا که اینقدر صاف و ساده است حتی این صداقت توی چشماشونم پیداستان شاا... خدا همیشه پشت وپناهشون باشه. یا علی

سلام مهسا جان.ممنونم از حضور گرمت

ریحانه سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ق.ظ http://www.maheasal20ehsan.loxblog.com

سلام دوست خوبم.راستش امروز یه پست جدید گذاشتم که نظر دوست خوبی مثل تو در موردش برام خیلی خیلی خیلی مهمه (همون پستی که بالاش نوشتم موافقا مخالفا حتما حتما بخونین).پس تنهام نذار و زودی بیا و نظرتو در مورد اون پست بنویس . .[بوسه][بوسه]

سلام ریحانه عزیز.ممنونم از لطفت

elly سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ http://seyed-ziya1364.blogfa.com

سلام عزیزم از وبلاگت خیلی خوشم اومد. منم یه وبلاگ برای علی ضیا دارم و خوشحال میشم یه سری هم به من بزنی

سلام elly عزیز.ممنونم از لطفت و حضور گرمت

باران سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام
خسته نباشید
ببخش این قطرات شبنم رو گذاشتی نرم افزار من فایر فکس هستش تا نصف صفحه وبلاگ رو باز نمیکنه من باید چیکار کنم یه هوادار جان من اگه وبلاگ تو نیام دیوونه میشم میتونی راهنمایی کنی
یا علی

سلام باران عزیز
منم با فایر فاکس میرم اما صفحه برام درست باز میشه
اگه دیدی واقعن نمیتونی بری بهم بگو عزیزم
ممنونم از حضور همیشه گرمت

dj feri چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ق.ظ

سلام.فقط تشکر میکنم.
خسته نباشید

سلام.ممنونم از حضور گرمت دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد