سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

پانزدهمین برنامه ماه عسل

سلام

نماز و روزه هاتون قبول


عکس های برنامه ماه عسل در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان:







بخش هایی از این برنامه.....................دانلود


حمایت از سید علی ضیا:

یادتون نره مثل قرار هر روزمون........همین الان برید و رای بدید.

ممنونم از حضور گرمتون

نظرسنجی برنامه ماه عسل





نظرات 23 + ارسال نظر
مهتاب شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

داداشیم چه خوشگل خندیده مرسی از اینکه عکسای قشنگ علی رو میزاری

خواهش میکنم. ممنونم از حضور گرمت مهتاب عزیز

ghazal شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ

جونم سرعت ! مرسی عزیزم

ممنونم از حضور گرمتghazal عزیز

مرجان شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

به به چه مهمونایی واقعا ادم روحیش عوض میشه من که فردا میخوام برم کوه الان دارم مسابقات وزنه برداری رو میبینم ایشاا... ایران سربلند باشه

سارا ۲۲ تهران یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ق.ظ

وااااااااای عالییییییییی بود!
کلی خندیدم. واقعا باحال بود.
ما هر روز میریم رای میدم اما انگار اثر نداره...
اینو خواستم بگم که به نظر من علی پشت دوربین واقعا خودشه!
حرکاتش حرفاش اصلا کلیشه ای نیست!
خودش شخصیت فوق العاده ای داره که به دل میشینه.
اما بقیه مجریا حالت کلیشه ای بودن رو خیلی دارن!
میخوان ی کاری کنن مردم دوسشون داشته باشن.اما با علی راحت میشه ارتباط برقرار کرد.چون خود خودشه!

ای جووووونم! قربون خندیدنت علی جووووون!!!
تو خووووووبییییییی

ممنونم از حضور گرمت و لطفی که داری
اثر داره سارا جان این درصدی که الان می بینی چند روز پیش اینم نبود ولی یکی دو روزی خوب حمایت کردیم شد این!
بازم میگم میتونیم با همدلی هم نتیجه روعوض کنیم.
منم باهات موافقم.آقای ضیا به شدت صادقانه و از دل اجرا میکنه

نازی یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام مثله همیشه عالی بود خیلی بدون کت بهتره...

سلام نازی عزیز
ممنونم از حضور گرمت

فاطمه یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام برنامه دیروز خیلی خوب بود اجرای اقای ضیا که مثل همیشه عالی بود مهمونا هم خوب بودن- من که با این جمله اش خیلی حال کردم که گفت من هیچ وقت تنها نیستم وقتی میخوا اس بدم میگم ما اخه خدا همیشه با منه- ایشالا خدا خودش کمکش کنه که همیشه موفق باشه- این لباسشم خیلی بهش میومد- راستی مواظب خوبیهاتون باشید

سلام فاطمه جان
ممنونم از حضور همیشه گرمت

فائزه یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.aliziya1364.blogfa.com

وای بمیرموسه خنده تو علی جونم.............

حدیث یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام.مرسی از بابت عکسا+فیلم.وبتم خیلی قشنگه در ضمن.....راستی برنامه دیشب چه قشنگ بود......
دو تا کاشونی خورده بودن به هم.... هر دوتاهم که ماشالا حاضر جواب...
راستی آقای ضیا ازدواج کرده اند؟ توی یک سایت نوشته بود... مبارکه ایشالا

سلام حدیث عزیز
ممنونم از لطفت و حضور گرمت
راستش تا جایی که من اطلاع دارم خیر آقای ضیا هنوز ازدواج نکردن بازم نمیدونم!

یه بنده خدا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

مر30 بابت عکسا .برنامه خیلی خوب بود.......

ممنونم از حضور گرمت دوست عزیز

باران یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

دیروز برنامه خیلی گرم شده بود مخصوصا که هم شهری ما هم تو برنامه اومده بود

باران یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

ببخشید یه سوال دیگه کی داره جواب سوالات ما را میده ؟مرسی

من یه هوادار هستم و افتخار دارم به نظرات قشنگ شما جواب بدم. ممنونم از حضور گرمتون

زهرا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام دوست..ممنون بابت عکس های خوشگلت...
میشه بخش ابتدا و اخر این قسمت رو بذاری؟؟؟؟؟؟

سلام زهرا جان
ممنونم از حضور گرمت.خب اون فیلمی که واسه دانلود گذاشتم بخش ابتدایی و پایانی برنامه رو داره

شادی میرداماد یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

علی جان تو بی نظیری ی ی ی ی ی ی ی
ما بهت افتخار میکنیم
به امید موفقیت نه چندان دورت

مریم یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

هنر مجری، بازیگری هم هست! و هرچی ما طبیعی برخورد کردن مجری رو تحسین کنیم، نشان از هنرمند بودن ایشون ه! ...اگر از من بپرسن آقای ضیاء، چطور مجری هستن؟! مطمئنا تحسین میکنم! من شناخت ه زیادی از آقای ضیاء ندارم، ولی تو همین چند برنامه یی که ازشون دیدم، برخورد صادق و صریحشون، کاملا بیننده رو مجذوب ه برنامه میکنه! (البته من فقط ده دقیقه آخر برنامه شون میرسم) که متوجه شدم فشار گرسنگی دمه افطار رو ایشون با اجراشون به حداقل میرسونه!
در پناه حق باشید
یا حق :)

ممنونم مریم عزیز از حضور گرمت و نظر قشنگی که گذاشتی

خانم سبزواریღღبه نام خالق عشقღღ یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ http://hamed-samaneh-hamed.samenblog.com

سلام.شمابودیدنظردادی؟اخه ادرس وبتواشتباه نوشته بودی.واقعامیومدی وبم؟پس چرانظرنمیذاشتی؟وقتی ازت عاجزانه خواستم برنامه دیداروگزینه جوان قموخواستم هیچی نگفتی بعدنظرتوتووبای دیگه میدیدم.اعصابم خوردمیشد.حالاجواب سوال دومیموبده.
نه تاحالانیایش های حامدپخش نشده.

سلام دوست عزیز
دقیقا مثل شما که اون دفعه آدرس وبت رو اشتباه زدی و منم دیگه بهت دسترسی نداشتم.من عذرخواهی میکنم.
ببخشید کدوم برنامه ها رو میخوای میشه دوباره بگی که اگه داشته باشم برات بذارم
ممنونم از حضور گرمت و پاسخی که به سوالم دادی

خانم سبزواریღღبه نام خالق عشقღღ دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ http://hamed-samaneh-hamed.samenblog.com

سلام.من که جواب شمارودادم توچی؟مگه من چه هیزم تری به توفروختم؟

سلام دوست عزیز
منم جواب شما رو دادم ندیدی؟به نظری که گذاشته بودی پاسخ دادم و سوال کردم چه قسمتی رو از برنامه دیدار و...میخوای؟

مهسا سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ق.ظ

سلام برنامه فوق العاده ای بود آدم واقعا روحیش عوض میشه ان شاا... هر روز برنامشون همین جوری باشه نسبت به روزای اول خیلی خیلی عالی شده. راستی یادمون نره که به آقای ضیا بگیم برای از دست دادن دوست عزیزشون واقعا متاسفیم وبرای شادی روحشون دعا میکنیم.

ممنونم مهسا جان از اینکه نظرت رو در مورد برنامه میذاری

شهرزاد سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ http://ghessegoo1375.blogfa.com/

㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡

وبلاگ شیک خانم
تک بودن وبلاگتان را باماتجربه کنیـــــد!!!
کارهامون مطمئن باشید که کاملا تک و به یاد موندنے هستن!!!
http://shikblog-asl.blogfa.com/
به مناسبت ماه مبارک رمضان امکانات هزار تومن تخفیف میخوره!!!

واینم وبلاگ شهرزاد قصـــه گو که نمونه اے از طراحے هاے
خانم شیکه!!!
http://ghessegoo1375.blogfa.com/
㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡๑ ๑㋡
قالب هایے جدید اضافه شد!


حسین چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ http://aliashabii.blogfa.com

سلام هوادار علی اصحابی هستم منو بلینک بعد بیا بگو من تورو با چه اسمی بلینکمت

حسین چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ http://aliashabii.blogfa.com

باسلام شماهم در وبلاگ سلطان صدا فقط علی اصحابی لینک شدید باتشکر از شما

سلام.ممنون

سمیرا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

من خیلی احتیاج به دعا دارم خواهش میکنم منو دعا کنید دیگه از زندگی نا امید شدم به خدا خسته شدم از این دنیا.هرچی دعا میکنم استجابت نمیشه

ناامید نباش عزیزم....این شبا رو فراموش نکن...واسه اونایی که مثل تو خسته شدن
محتاجیم به دعا

ترلان چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

نبابا بیچاره ازدواج نکرده حرف درنیار ترخدا حدیث جون . تازه مگه ندیدی خودشم توروز دو گفت که قرار شد مادر واسم بره خواسگاری . یادت نیست ؟ همون روزی که مادرای شهدا رو ؟آورده بودن (روزدوم ) (ینی شب دوم ) ترخدا هوادار جون این یکی رو هم تایید کن .مثل همیشه . مهمه میدونی که ؟

آره شما درست میگی ترلان عزیز
ممنونم از اینکه پاسخ حدیث جون رو دادی

ترلان پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

خواهش میکنم عزیزم . کاری نکردم . یه جورایی یه جورایی وظیفه بود . آخه همینجوری میشه که شایعه میشه دیگه . منون عزیزم که نظرم رو تایید کردی . واقعا مهم بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد