سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

دوازدهمین برنامه ماه عسل

سلام دوستان عزیزم

خوبین؟حال دلتون خوبه؟

طاعات و عبادات قبول


عکس های برنامه ماه عسل در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان:










بخش ابتدایی برنامه................دانلود



سپاس ویژه از شما عزیزان که رفتین و در نظرسنجی شرکت کردین و درصد اجرای آقای ضیا رو بالا بردین.بازم ازتون میخوام همین الان کلیک کنین و برین رای بدین.


نظرسنجی برنامه ماه عسل


ما میتونیم نتیجه این نظرسنجی رو تغییر بدیم خواهش میکنم بیاین ثابت کنیم  هوادار سید علی ضیا هستیم و مجری محبوبمون رو دوست داریم.

نظرات 17 + ارسال نظر
شادی پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

سلامممم
وایییییییییییی چقد این لباسش خوشگله چقد بهش میــــــــــــــــاد

سلام شادی عزیز
ممنونم از حضور همیشه گرمت

فاطمه پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام برنامه دیروز مخصوصا قسمت اول برنامه که اقای ضیا حرف زدن خیلی به دلم نشست حسابی حال دلمونو خوب کرد ـ فقط کاش یه تغییری تو انتخاب مهمونا بدن اخه روی اجرا اثر میزاره

سلام فاطمه جان.بله باهات موافقم اول برنامه و حرفای آقای ضیا خیلی دلنشین بود.خدا کنه برنامه روز به روز بهتر شه

sara پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

salam.mer30 babat axhavali mishe beporsam chera faghat ghesmat aval barnamaro filmesho mizari?
akhe man nemitoonam barnamaro bebinam
age mishe hadeaghal barnamehayii ke ghashnge ro kamelesho bezari mamnoon misham

سلام sara جان
راستش من نمیتونم خیلی فیلم هر روز آپلود کنم بذارم تو وبلاگ برای همین یه قسمت هایی رو میذارم سعی میکنم بیشترش کنم.ممنونم از حضور گرمت

نرسی پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

ما از مجری محبوب خودمون سید علی ضیا حمایت میکنیم و لحظه ای تنهاش نمیذاریم.

ممنونم از حمایتت

فائزه پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.aliziya1364.blogfa.com

سلام ممنون ازاینکهبهم سر زدی از لطفتون ممنون باز هم بیا .....

سلام فائزه عزیز
خواهش میکنم.افتخاری بود که به وبلاگت اومدم عزیزم.حتما بازم میام

رعنا پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

مرسی .من که خیلی ناراحت این نظرسنجیم....آخه من نمیدونم پس کجان این طرفدارا.

خواهش میکنم.ممنون از حضور گرمت
قوی باش! هنوز میتونیم نتیجه نظرسنجی رو عوض کنیم. به نظر من نتیجه طبیعی بوده ما باید با عوض کردنش خیلی چیزا رو نشون بدیم....یادتون نره

باران پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام خسته نباشین ........

لطفا اقای ضیا رنگ قهوه ای نپوشند اصلا بهشون نمی اید مرسی
بای

اگه کسی که این را طراحی کرده پیام من را دید یه چیزی بنویسه که ما بفهمیم که واسه دل خودمو ن نظر نمیدید

سلام باران عزیز
ممنونم از حضورت و نظرت در مورد رنگ لباس آقای ضیا.امیدوارم نظرت رو بخونن و بهش عمل کنن

آیسان(طرفداران احمد مهرانفر) پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ http://ahmadmehranfar.blogsky.com

مقاله ای درباره ی فیلم سن پطرزبورگ + عکس + قضاوت شما
منتظر حضورتان هستم ...[قلب]

... پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

دیروز برخوردش با دریا دار حریری اصلا خوب نبود.پسر خوبیه ولی این کاره نیست.موفق باشی

ممنونم از حضورت و نظرت دوست عزیز

مرجان پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ب.ظ

ali ali ali bod mamnon az be roz bodane vebloge zibat motshakker

خواهش میکنم مرجان عزیز
ممنونم از حضور گرمت و لطفی که داری

مهتاب جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

چقد دوس میدارم این تیپشو:x

ممنونم از حضورت مهتاب عزیز

فاطمه جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ق.ظ http://royayeziba.blogsky.com/

کار ضیا رو دوست دارم
ولی ماه عسل با علیحانی یه چیز دیگه بود

یه روزی که احسان علیخانی اومد جای فرزاد حسنی همه همین رو میگفتن اما در مورد فرزاد حسنی.مطمئن باش یه روز ی هم میگن ماه عسل با علی ضیا یه چیز دیگه بود .....زمان همه چی رو عوض میکنه دوست عزیز
ممنونم از حضور گرمت

سارا 22 تهران جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

قد و بالاتو قربوووووووووووووون!!!

رعنا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام میخواستم بگم که اگه میشد مهموناشون رو تغیر بدن بعضی وقت ها خسته کننده میشه اما حرف پریروز اقای ضیا واقعا قشنگ بود ممنونم از سایت بسیار زیبا تون

سلام رعنا جان
امیدوارم برنامه روز به روز بهتر بشه و هر کاری که به بهتر شدن برنامه کمک میکنه انجام شه
ممنونم از حضور گرمت و لطفت

آرتا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام عزیزمایمیلت رودیدم.مرسی خانمی دستت دردنکنه.

سلام آرتا جان
خواهش میکنم.امیدوارم در سایت ایران داتیس و گروه هم مثل اینجا حضور گرمت رو دریغ نکنی

زهرا.غ شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ http://baste-pishnahadi.blogfa.com/

http://s1.picofile.com/file/7458896020/mojde_lavasani_ali_ziya.wmv.html
لینک گفتگوی شنیدنی مژده لواسانی با سید علی ضیا در خصوص برنامه ماه عسل در برنامه ی رادیویی بسته پیشنهادی(جمعه 13 مرداد)
حتما دانلود کنید

ممنونم زهرا جان

مزتضا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ http://rozze.ir

سلام علی جون
خیلی باحالی
میتونم خواهش کنم به وب من هم یه سری بزنی.
اگه اومدی حتما یه نشونه ای از خودت بذار
تو رو خدا بیا تورو خدا .


باااااااااااااای

سلام دوست عزیز
اینجا وبلاگ هواداران علی ضیاست امیدوارم آقای ضیا نظر شما رو بخونه و به وبتون سر بزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد