سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

حمایت از سید علی ضیا و دانلود تیتراژ برنامه ماه عسل

به توکل نام اعظمت

سلام هواداران بامعرفت سید علی ضیا


هر روز برید و به سید علی ضیا رای بدید.یادتون نره

ما از مجری محبوب خودمون حمایت میکنیم و لحظه ای تنهاش نمیذاریم.همین الان کلیک کنید.


نظرسنجی در مورد برنامه ماه عسل شبکه 3


هر روز میتونین یک رای بدین....



دانلود تیتراژ برنامه ماه عسل که خواسته بودین:


دانلود تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل با صدای بنیامین بهادری

دانلود تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل با صدای حامد زمانی


یا علی

نظرات 9 + ارسال نظر
حدیث چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

برنامه ماه عسل خیلی خوب شده به برکت حضور شما.
اجرای شما برای من یه چیز دیگه ست.من دانشگاهمو تموم کردم ولی برنامه گزینه دو شما که هیچ ربطی به من نداشتو تمامو کمال میدم فقط بخاطر شما!
امیدوارم منو به عنوان یه هوادار قابل بدونین.
خیلی مرسی

مهتاب چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

بله ما همیشه از علی حمایت میکنیم و اجازه نمیدیم عده ای بخوان الکی تخریبش کنن. علی انقدر خوبه که در جواب این همه بی حرمتی هایی که بش میشه فقط سکوت کرده..
مرسی از اینکه زحمت میکشی واسه حمایت از علی عزیزمون

منم ممنونم مهتاب عزیز از حضور گرمت
خواهش میکنم برید و رای بدید و حمایت کنید تا همه بدونن سید علی ضیا بامعرفت ترین هواداران رو داره

nafas چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام علی اقا واقعا نمیدونم باچه زبونی بگم دوست دارم به این پیامی که براتون میذارم بی تفاوت نباشید.

سلام nafas عزیز
البته میدونی که اینجا آقای ضیا نظرات رو نمیخونه امیدوارم آقای ضیا لطف کنن و بیان به وبلاگ و نظرات شما رو بخونن

علی ضیا چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ق.ظ

جای احسان علیخانی خالی

یه دوست پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

واقعا جای احسان علی خالی اینو با جناب اقای ضیاء موا فقم

lمهدیه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://ghalbevahshi.blogfa.com

موافقم عالیه دوسته من اما...
هیچی هیچ امایی وجود نداره و وبه شما فوق العادست
خوش حال میشم منتظر یه نیم نگاه از جانب شما باشم منتظره حضوره پر مهرتون هستم
التماس دعا

ممنونم مهدیه عزیز از لطفت و حضور گرمت

lمهدیه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://ghalbevahshi.blogfa.com

سلام دوسته خوبه من من میگم وبه شما عایله اما چیزی که برای من یه سوال شده و از تون میخوام که جوابمو بدید اینه که شما نسبتی با ایشو.ن دارید من به شخصه اجراهاشونو دوست دارم میدونید یه جوریه انگاری بی ریاست دیدید گاهی تو برنامه یه هو اشک گوشه ی چشماش میشینه
همشم اسمه مولامون علی و اهل بیتش سره زبونشه
امیدوارم که هر جا که هست علی پشت و پناهش باشه
دوسته من خوش حال میشم به منم یه سر بزنید

سلام مهدیه عزیز
نه با آقای ضیا نسبتی ندارم و ایشون هیچ ارتباطی هم با این وبلاگ ندارن

lمهدیه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ http://ghalbevahshi.blogfa.com

ما همه طرفداره علی آقاییم اما این که بگیم آقای علی خانی خوبه و علی آقا نیست و یا بالعکس بی انصافیه چون هر دوشون دارن برای این برنامه ی عزیز زحمت میکشن اما اجرای آقای ضیاء جوون پسندانست
منکه موافقه ایشونم
راستش اول های ماه مبارک برنامه ی ماه عسل و نمیدیدم چون آقای علی خانی دیگه درش نبود اما وقتی یه مدت گذشت دیدم نه همچینم بد نیست بلکه عالیه
موفق یاشی داداش علی

ممنونم از حضور گرمت
آدرس وبلاگت رو اشتباه زدی برام چون باز نمیکنه خوشحال میشم درستش رو بهم بدی

ناشناس شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ق.ظ

لزش متنفرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد