سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

نهمین برنامه ماه عسل

سلام هواداران عزیز سید علی ضیا

طاعات و عباداتتون قبول


عکس های برنامه ماه عسل در نهمین روز از ماه مبارک رمضان:












بخش ابتدایی این برنامه...................دانلود

بخش هایی از این برنامه .................دانلود

بخش هایی از این برنامه..................دانلود


به نظرم خیلی برنامه خوبی بود من که لذت بردم از برنامه و البته اجرای سید علی ضیا

نظر شما چیه؟


یا علی

نظرات 8 + ارسال نظر
نفس دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ http://ali-ziya.loxblog.com

عالی بود ممنون گلم

ممنونم از حضورت نفس عزیز

نفس دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ http://ali-ziya.loxblog.com

برنامه و اجرای علی ضیا عالی بود من که خیلی خوشحالم چون یه هوادار دیگه به ما اضافه شد: )دوست گلم انسیه جون

سنا دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام میشه تیتراژ اول واخر برنامه ماه عسل رو هم بذارین ممنون میشم

سلام سنا جان
چشم میذارم.ممنونم از حضورت

ستاره دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ http://delneveshtak.blogfa.com

برنامه دیشب خیلی قشنگ بود من انقدر دم افطار خندیدم که دل درد گرفته بودم.

آره قبول دارم برنامه خیلی خوبی بود.ممنونم از حضورت

سنا دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام وبلاگتون خیلی عالیه اگه میشه تیتراژهای ماه عسل رو هم قرار بدین ممنون

مهتاب سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

http://arnanews.ir/voting/mahe_asal.php
نظر سنجی ماه عسله لطفا طرفدارای علی برن رای بدن آمار علی بیاد بالا فلا رای علی کمه. یادتووووووووووووووون نره حتما به علی رای بدین هوادارای عزیر
اطلاع رسانی کنید لطفاااااااااااااااااااا

ممنونم مهتاب عزیز

سیما سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام....قبول باشه

امروز هم برنامه تون عالی بود...من فقط به خاطر اجرای شما میشینم پای برنامه ماه عسل...

[ بدون نام ] دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ

خیلیییییییییییییییییییی جیکریییییییی من یکی از هوادرهات هستم و خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد