سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

هفتمین برنامه ماه عسل

سلام

طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق


عکس ها و فیلم کامل برنامه ماه عسل در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان:


















دانلود کامل این برنامه:


برنامه ماه عسل1.....................دانلود 

          برنامه ماه عسل2.....................دانلود

          

        برنامه ماه عسل3.....................دانلود     

برنامه ماه عسل4..................دانلود


         

برنامه ماه عسل5........................دانلود  

                            برنامه ماه عسل6...................دانلود



این برنامه به نظرم فوق العاده بود همه تلاشم رو کردم که فیلم کاملش رو بذارم و خوشحالم که تونستم براتون بذارم.

منتظر نظراتتون در مورد عکس و فیلم و برنامه ماه عسل و اجرای سید علی ضیا هستم.

ممنونم از حضور گرمتون در وبلاگ.



یا علی

نظرات 23 + ارسال نظر
ستاره شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ http://DELNEVESHTAK.BLOGFA.COM

سلام ممنون از بابت عکسا.چقدر برنامه دیشب خوب بود...........
فوق العاده بود....
ما همه دسته جمعی گریه کردیم امیدوارم هرچه زودتر خدا نعمت سلامتی را بهشون بده.چه خوب شد که کلی از ارزوهای سید علی بالاخره تو برنامه ماه عسل براورده شد.
راستی ادرس فیس بوک علی ضیا را داری؟
اگه داری برام میفرستی.مرسی.
بازم مثل همیشه التماس دعا خیلی خیلی خیلی زیاد......موفق باشی.

سلام ستاره عزیز
آره موافقم برنامه دیشب عالی بود
www.facebook.com/pages/Ali-Zia/155149677833441
اینم آدرس فیس بوک علی ضیا
ممنونم از حضور گرمت
التماس دعا

صنم شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام گلم.به نظر من این برنامه واقعا عااااااااااااااالی بود.یعنی از همه نظر. گریم در اومده بود.دوستامم میگفتن مثل من گریشون در اومده بود.و خووووب البته با اجرای اقا علی خیلی بهتر شده بود.

سلام صنم عزیز
بله موافقم برنامه دیشب خیلی خوب بود و همین طور اجرای آقای ضیا مثل همیشه عالی بود
ممنونم از حضور گرمت

metacafe شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

http://www.aparat.com/v/b2647909a1e5c66b65e5020c9d611b62269825
لطفاً لینک بالا رو share کنید.

ممنونم دوست عزیز

سارا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

خیلی نامردین احسان علیخانی اینهمه واسه ماه عسل زحمت کشیده نظراتونو از روی کینه ننویسین من خودم طرفدار علی ضیام به خدا شرمم میشه از خیلی حرفاتون متاسفم برای علی که همچین طرفدارایی داره بابا هر چی باشه خب ماه عسل با احسان علیخانی جذاب تره هممونم قبول داریم ولی مقصر اصلی صداو سیماست که هوادارای این دومجریو به جون هم انداخته علی خوبه ولی واسه برنامه ای مثل نیمروز چون مخاطبا همه جوونو نوجوونن ولی ماه عسل همه جور آدمی نگاش میکنن علی نمیتونه جای احسان علیخانی حتی واسه منی که طرفدارشم پر کنه همین ... ماهتونم عسل

سارا جان ما هیچ وقت تلاش و زحمت احسان علیخانی عزیز رو انکار نکردیم حتی علی ضیا هم چند بار در برنامه یادآور این موضوع شده حالا نشده احسان علیخانی اجرا کنه ما هوادارای علی ضیا میگیم چه کسی بهتر از علی ضیا؟!شما چی میگین؟

نفس شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

گلم را عکس کم گذاشتی؟دادا ضیا ناراحت میشه ها:)

کم گذاشتم؟!!!!

آیسان(طرفداران احمد مهرانفر) شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ http://mehranfar.blogsky.com

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی فیلم ویدئویی + نفرات برتر + عکس

منتطرتم[بدرود]

رعنا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام مرسی خیلی زیاد بابت فیلم ها عالی بودن .ممنون به خاطر همه زحمتایی که کشیدی من برنامه رو ندیده بودم.مرسی

سلام رعنا جان.خواهش میکنم
ممنونم از حضور گرمت عزیزم

به خدا یه دوست شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام.
من یکی از طرفداران آقای ضیا بودم.
دوست دارم توی این 15 روز فرصتی که خواستن ، سربلند بیرون بیان

سلام دوست عزیز
ممنونم از حمایتت و حضور گرمت

رعنا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

برنامه خیلی خوبی بود من الان فیلما رو نگاه کردم واقعا ممنونم ازت

ممنونم که نظر گذاشتی رعنا جان.خوشحالم که فیلما رو دیدی و خوشت اومده

علی ضیاااااااا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ http://asma0091.blogfa.com

عالی مثل همیشه . ممنون

ممنونم از لطفت و حضور همیشه گرمت اسما جان

عشق ضیا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ

لطفا اون کلیپی که در مورد امام زمان بود رو هم برا دانلود بزار

ببخشید مربوط به کدوم برنامه بود این کلیپی که میگید چون من نمیدونم!

شادی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ

انقد که ور میری با این مینگیل مینگیلا بالاخره خرابشون میکنیا

صراط یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ق.ظ

سلام خسته نباشیدجدا!
من که خیلی خوشم اومد هم از وبت و هم از ماه عسل امسال اما راس میگه این آقای حامد جواد زاده عزیز:برای احسان علیخانی دعا کنین اتفاقات بهتر از ماه عسل براش بیافت
گوشه ی دلتون برای علی ضیاهم دعا کنید ماه عسل رو خوب اجرا کنه!

سلام صراط عزیز
ممنونم از لطفت و حضور گرمت
بله آرزوی قلبی همه هواداران علی ضیا موفقیت هر دو مجری خوب کشورمون هست هوادارای علی ضیا بامعرفتن و مهربون

یه دوست ... یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ق.ظ

کمی واقع بین باشین ...
به جز طرفدار های علی ضیا بقیه ناراضی هستن ، کار به جایی رسیده که شاید برای شما هم اتفاق بیفتد جذاب تر از ماه عسل !!!
ای کاش برنامه با اسم با اجازه خدا رو آنتن می رفت ...
فراموش نکنین اگه علیخانی بخواد می تونه با یه اشاره کل مخاطب های صدا سیما رو به هر شبکه ای که دلش می خواد ببره ...
شایع شده در همین نزدیکی رو برای سال آینده داره واسه شبکه دو آماده میکنه ...
اگه چنین اتفاقی بیفته و علی ضیا با ماه عسل احسان و علیخانی با یه برنامه دیگه رو آنتن دو شبکه مختلف برن ضیا بازنده این اتفاق خواهد بود ...

منطقی برخورد کنین ...
علی ضیا نمی تونه تو محیط معنوی برنامه اجرا کنه ...
پ

علی ضیا نمی تونه تو محیط معنوی برنامه اجرا کنه ... این حرفتون خیلی خنده داره!!!
آره اصلا فقط ما هوادارای علی ضیا بیننده ماه عسلیم و افتخار میکنیم که برنامه ماه عسل رو واسه ما پخش میکنند و از اجرای علی ضیا هم لذت می بریم....خب دیگه؟!

پریسا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ http://hazal-g.blogfa.com

سلام بابا ایول به وبتون و علی
من میتونم براتون با قیمت مناسب یک قالب خوشگل بسازم با هر عکسی که دلت بخواد راستی تبادل لینک هم میام البته اگه مایل باشی چون من صدتا از وبای طرفدارای علی رو رفتم محلم نذاشتن تو یکی دیگه محلم بذار من منتظر خبرت هستم بای

سلام پریسا جان
ممنونم از حضور گرمت

رویا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.vision-ideal.blogfa.com

آپم....آ...آ..آپم*♥
*      *   ★      
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★     
* ★  *  ★   *   ☆  
♥    *   ★     ★  
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   
*      *   ★     
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *    

★  *  ★
زود...زوذ...زودبیاگلم

فهیمه یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ

آقـــــــــــــــــــــــــا این برنامه نمرش 20 بود. عالــــــــــــــی بود
10000 like

ممنونم فهیمه جان از نظرت و حضور گرمت

مریم یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام
می خواستم بگم یه پیج توی g+ هست که ظاهرا یکی از هواداراش زده
شما که چی میل داری یه سری بزن
ما همه خوشمون اومد
گفتم بگم که آدرسشو بزاری برا همه!

سلام مریم عزیز
خب کجا برم؟

پریسا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ http://hazal-g.blogfa.com

سلام منم ممنونم که بهم جواب دادی لینک شدی عزیز
راستی بابت نظر قشنگت بازم ممنونم
بازم پیش من بیا

سلام پریسا جان
ممنونم از حضور گرمت

sayed mohammad دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ق.ظ


سلام از وبلاگت دیدن کردم عالیه
یه وبلاگ با هدف ترویج فرهنگ مهدویت راه اندازی کردم
امیدوارم منت بر سرم بذاری و با بازدیدت و نظرات سازندت منو در این راه کمک کنی
اگه هم محبت کنی و به اسم منجی منو لینک کنی ممنون میشم
یا علی"ع"
منتظر حضور گرمت در وبلاگ منجی هستم.

سلام sayed mohammad عزیز
حتما با کمال میل میام ولی شما آدرس وبت رو فراموش کردی بدی دوست عزیز.حتما برام آدرس رو بذار
ممنونم از حضور گرمت

mahsa دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ

salam,in barnamatun ali bud,
asheghe mehmunash shodam.makhsusan dovomish,kash mishod hmasafare zendegish basham ta betunam ye savabi ham bokonam ham ba eshgh zendegi konam

ممنونم mahsa جان از حضورت

کیمیا پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام میخواستم بگم من برنامه ی نیمروزو نمیدیدم با اقای ضیا از طریق برنامه ی گزینه جوان اشنا شدم راستش ازش خوشم نمیومد
امسال که ماه عسلو دیدم با اجرای ایشون واقعا از اجراشون خوشم اومد هم اجراشون عالیه و هم با ادبن بر خلاف بعضی از مجریها که اکثر دخترا به خاطر قیافشون خودشون براش میکشن نمیگم اجرای اون مجریا بده ولی ایرانی عزیز یکم به بقیه جوونا فرصت بدین خودشونو استعدادشونو نشون بدن این خیلی بده چون یه مجری خیلی خوب بوده دیگه به دیگران اجازه کار ندیم شاید دیگران خیلی بهتر از اون باشن
وقتی فرزاد حسنی رفت همه ناراحت شدیم ولی به جاش علیخانی اومد و انصافا خوب اجرا کرد بنظرم الان علی ضیا هم میتونه جای علیخانی رو بگیره
البته کار صدا و سیما اصلا خوب نیست

سلام کیمیا جان
من میگم فرزاد حسنی...احسان علیخانی...علی ضیا و......
همه چی عوض میشه حالا میخواین مجری برنامه با گذشت زمان عوض نشه.....به نظرم زمان همه چی رو عوض میکنه فقط یه کم باید فرصت داد
ممنونم از نظرت با همش موافقم.ممنونم از حضور گرمت

روزبه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

salam azaton ye khaheshi dashtam mishe sale dige be jaye agha zia aghaye alikhani ro bbinim chikar konim dige daste khodemon nis ziad aghaye zia ro dos nadarim faghat ham bekhatere ishon mah asal ro nega nemikonim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد