سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سومین برنامه ماه عسل

  سلام 

نماز و روزه هاتون قبول 

 

عکس های برنامه ماه عسل در سومین روز از ماه مبارک رمضان:   

 

  

بخش آغازین برنامه ماه عسل ............دانلود

به نظرم اجرای سید علی ضیا در این برنامه عالی بود.حرف نداشت و خیلی خیلی بهتر از روز اول و دوم بود.امیدوارم روز به روز عالی تر بشه و موفق باشن.

نظر شما چیه؟

نظرات 23 + ارسال نظر
معصومه سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ق.ظ

این برنامه کاملا نیمروز است . اصلا و اصلا حال و هوای ماه عسل و یک برنامه دم افطاری را ندارد

من فکر میکنم شما به زور میخواین نشون بدین که آقای ضیا نمیتونه ماه عسل رو اجرا کنه نمیدونم چرا انقدر خودتون رو عذاب میدین؟!!!!!!
چرا دنبال مدرک و سند مگردین که اینو ثابت کنین؟!!!!
چرا انقدر اسم نیمروز رو میارین؟!!!فکر نمی کنین این دو برنامه هیچ ربطی بهم نداره فقط مجری هر دو یکی هست که اینم تو خیلی از برنامه ها اتفاق میفته...شما سعی کن خودت حال و هوای افطار رو داشته باشی حالا هر برنامه ای باشه و هر کی اجرا کنه...

معصومه سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ق.ظ

یعنی چی ؟
من حق ندارم راجع به برنامه ای که مثلا داره واسه من مخاطب پخش میشه اظهار نظر کنم.ندیدی برنامه دیشبو ؟ورداشته کارشناس آورده راجع به ماهواره و پرتابش حرف میزنه. اینه اون حرف نابی که من توی لحظات افطار باید از صدا و سیمای مملکتم بشنوم؟
چقدر بی منطق هستید.اتفاقا شما اصرار دارید به اینکه ثابت کنید اجرای علی ضیا خوبه .
نیست واقعا نیست لااقل واسه این برنامه. آدم اگه طرفدار کسی هم هست باید منصف باشه . من نبینم...اون نبینه...پس این برنامه واسه کی ساخته میشه ؟ هدفش چیه ؟ بیت المال مردم بره واسه برنامه ای که فقط 4 نفر مثل شما و هم رای شما بشینند پاش؟

شما حق داری نظرت رو بدی دوست عزیز من که چیزی نگفتم
هنوز 3 روز از برنامه گذشته ه کم صبر کن هنوز مونده تا علی ضیا رو به عنوان مجری ماه عسل قبول کنیم زمان میخواد...
قبول کن فقط نکات منفی برنامه رو می بینین!

وبلاگ مهدی پاکدل سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ق.ظ http://faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام
با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان
وبلاگ ستاره هنر ایران با دو پست بروز شد
1. از آغاز تا اکنون - نمایش ریچارد سوم
2. دو کلیپ از سریال ستایش ، ما چند نفر و دو پوستر
خوشحال میشم تشریف بیارید
منتظر نگاه زیباتون هستم

فاطمه سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام عالیه همینجور ادامه بده چشم حسوداشم کور بشه.

سلام فاطمه عزیز
ممنونم از حضورت

شادی سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

نمیشه که جو همیشه غم باشه؟ نمیشه دم افطار برنامه ای ببینیم که به ایرانی بودنمون افتخار کنیم؟ نباید خوشحال بشیم؟
.
علی آقا عالی داره پیش میره
.
عکس ها هم عالین

منم موافقم شادی جون آقای ضیا روز به روز قوی تر از قبل اجرا میکنن.
ممنونم از حضور گرمت

یه بنده خدا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

بچه ها حتماَ حتماَ سریعاَ به سایت قبیله هواداران احسان علیخانی یه سری بزنید و در نظر سنجی سایتشان که گوشه سمت چپ سایت هست شرکت کنید


یادتون نره
یادتون نره

یادتون نره
یادتون نره

sjhvi سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://zahrasharify.blogfa.com/

سلام عکسها خیلی خوب بود مرسی.من برنامه دیشبو ندیدم اگه لینک کاملشو بذاری ممنون میشم.اینی که الان هست را هر کاری میکنم باز نمیشه نمیدونم چرا. موفق باشی.

سلام دوست عزیز
راستش من فیلم کاملش رو ندارم شرمنده
نمیدونم فیلمی که گذاشتم نباید مشکلی داشته باشه
ممنونم از حضور گرمت

حسینی سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام. راستش من طرفدار کس خاصی نیستم. سالهای پیش هم گه گاهی ماه عسل رو نگاه می کردم.
نظرم اینه که شاید اجرای این آقا در برنامه نیمروز قابل قبول باشه ولی اصلا مناسب برنامه ماه عسل نیستن. کاش تا قبل از اینکه تنفر مردم رو از خودشون بیشتر کنن کنار می کشیدن. حقیقت اینه که بعضی ها برای بعضی کارا ساخته نشدن به زور که نمیشه توجیهشون کرد.

سلام دوست عزیز
ممنونم از نظری که دادی بالاخره اینم نظر شماست دیگه!
اما من میگم آقای ضیا خیلی خوب اجرا میکنه و اجراشون در ماه عسل حرف نداره

رعنا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام عریرم مرسی من که همش دعا میکنم بتونی فیلمارو بزاری مخصوصا تو این روزا آخه مسافرتم و نمیتونم برنامه رو ببینم خیلی دعا میکنم

سلام رعنا جان
باشه حتما فیلما رو برات میذارم عزیزم.ممنونم از حضور گرمت

نازنین سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ http://lovely-o-friends.blogfa.com

سلام.
حتمابیا یه متن برای رئیس قبیلمون نوشتم .
منتظرم.

سلام نازنین جان

بچه ها حتما برین!

aseman سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

salam ali zia bayad bere in barnama kharab karde ba ejraie gandesh

سلام
من و همه هواداران علی ضیا میگیم علی ضیا در ماه عسل می مونه و یکی از بهترین ماه عسل ها رو د رخاطره ها ماندگار میکنه.شک نداریم

یکتا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.yektahadidi.blogfa.com

سلام ممنون از عکسای خوبتون ووبلاگ عالیتون واقعا دیروز اقای ضیا خیییییلی پر انرژی بودن وبرنامه عالی تر بود!!شادباشید

سلام یکتا جان
ممنونم از حضور گرمت عزیزم

مهدیه سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

برنامه دیروز خیلی خوب بود... خیلی انرژی گرفتم دم افطار
ولی امروز کلاس بودم... انگار جالب بوده نه؟
.ای خدا من ندیییددددددم

نگران نباش من دانلودش رو میذارم
ممنونم از حضورت

زهرا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااقعا اجرای علی اقا توی ماه عسل حرف نداره من خیییییییییییییییییلی دوست دااااااااااااارم .واقعا محشره. .

ممنونم زهرا جان از حضور گرمت

زهرا سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

اصلا من علی ضیا رو خییییییییییییییییییلی دوستش دااااااارم عاشقشم بد جور یه چیزی تو مایه های ناجور....

نازنین سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

اجرای علی ضیا تکه ایول دمت گرم

ناز چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ

طرفدارهای علی ضیا همیشه و در هر شبکه ای و در هر نوع برنامه ای می تونن اجراشو ببینن ؛ ولی ما طرفدارهای آقای علیخانی فقط سالی یک دفعه اونم تو ماه عسل می دیدیمشون.کلاس این دو تا مجری کاملا با هم فرق میکنه و اصلا اصلا جای مقایسه ندارن. در اون حد که اگه علی ضیا از نیمروز کنار گذاشته می شد محال بود احسان علیخانی بیاد بجاش و بخواد به زور جایشو بگیره . علیخانی فقط مجری ماه عسل نبود .تهیه کننده ام بود و برنامه طبق سلیقه و فکر اون پیش می رفت اما علی ضیا چی ؟ فقط یه مجری ساده است که از روی متن می خونه . پس چرا اینا رو با هم مقایسه می کنید یا الکی از ضیا طرفداری می کنید؟ چشم و ابرو ام شد دلیل ؟؟؟؟؟؟؟؟

خب اینایی که میگید درست اما اینا چه ربطی به علی ضیا داره!
مگه علی ضیا گفته که احسان علیخانی اجرا نکنه؟!
به نظرم در نبوداحسان علیخانی بهترین گزینه برای اجرای ماه عسل سید علی ضیاست.
چشم و ابرو؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

شادی چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

وقتی واسه اجرای همه برنامه ها از علی آقا دعوت میشه یعنی ایشون مجریه خیلی قوی و موفقین
.
دلیل اینکه اون آقا نیومدن برین دلیلشو از مدیر شبکه بپرسین وقتی اومدن از علی آقا خواستن یعنی اصلا به اون آقا فکر نمیکردن و اگه علی ضیا هم قبول نمیکرد مطمئنا دنبال یه مجری دیگه میرفتن پس خواهشا به علی ضیا گیر ندین درضمن برنامه شب عید از شب تا صبح دیدینش دیگه احسانتونو

سلاله *صدای اشنا سید علی ضیا* چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ http://solaleh1373.blogfa.com

ای جانم اقای ضیا گل کاشتن تو برنامه ماه عسل
به افتخارش دست جمع یه صلوات
راستی میخوام لینکت کنم

فهیم چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ


سلام
اجرای آقای ضیا بد نیست، ولی به نظرم، اصلا به پای احسان علیخانی نمیرسه
احسان توانایی زیادی در انتخاب مهمان و اجرای برنامه به دست آورده بود.

سلام.ممنونم از حضورت دوست عزیز و اینکه نظرت رو دادی

پریسا و مهسا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام علی ضیا تو هر برنامه ای باشه اون برنامه فوق العاده میشه حالا فرقی نمیکنه نیمروز باشه یا ماه عسل. ماه عسل امسال به خاطر اقای ضیا بی نظیر میشه و رکورد بیننده رو میشکونه برای دم افطار هم این مجری و برنامش بهترین گزینه هستند الهی بترکه چشمی که نمیتونه موفقیتشو ببینه الهی ما هواداراش یه تنه مخالفاشو پر پر کنیم.

سلام
ممنونم از نظرتون دوستان عزیزم

رسپینا چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام . حالا چرا اینقدر حرص می خورید قبول کنید که برنامه ماه عسل متعلق به احسان علیخانی هست و ان شاالله مردم هم آقای ضیا رو در این برنامه نمی پذیرند چون با نامردی اومد ... لطفا تایید کنید

سلام.شک نکن که تایید میکنم نظرت رو که در پایان ببینی اگر خدا بخواد برنامه ماه عسل امسال یکی از ماندگارترین ماه عسل ها میشه

امید شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام علی ضیا مجری خوبی ولی قبول کنید برای صبحت کردن با این
مهمانها واین برنامه پختگی لازم را فعلا ندارد براش یه کم زود بود.

سلام امید عزیز
بالاخره آقای ضیا هم باید از یه جایی شروع کنه تا به قول شما اجرای پخته تری رو داشته باشه.به نظرم برای اجرای برنامه ماه عسل تا الان عااااااااالی بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد