سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

دیدار با حضور حامد کمیلی و مهدی کرمی ومژده به هواداران علی ضیا


سلام دوستای گلم

خوبین؟

من بالاخره امتحانام تموم شد و اومدم.میدونم دیر اومدم اما همه تلاشم رو میکنم توی این 3 ماه تابستون زود به زود ببام که باز از اول مهر شرمنده نشم....


امروز براتون عکس و فیلم برنامه دیدار با حضور حامد کمیلی و مهدی کرمی رو گذاشتم

به دلیل اینکه این عکس و فیلم امروز مصادف شده با تولد حامد کمیلی هنرمند خوبمون تولد ایشون رو به هواداران خوبشون تبریک میگم.































دیدار با حضور حامد کمیلی و مهدی کرمی1...............دانلود


دیدار با حضور حامد کمیلی و مهدی کرمی2...............دانلود


دیدار با حضور حامد کمیلی و مهدی کرمی3...............دانلود


دیدار با حضور حامد کمیلی و مهدی کرمی4...............دانلود


مژده مژده مژده


یه خبر خوب واستون دارم. به زودی گروه هوادارن سید علی ضیا در شبکه اجتماعی ایران داتیس با فیلم ها و عکس های جالب.برای استفاده کامل از امکانات این شبکه اجتماعی و گروه باید کاربر سایت بود.پیشنهاد میکنم هر چه زودتر برید و در این سایت عضو شید بهتون قول میدم عکسا و فیلمای جالبی رو براتون بذارم.


IRAN DATIS



منتظر نظرات قشنگتون هستم 

یا علی



نظرات 27 + ارسال نظر
زینب.د چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ http://amoooooo52.blogfa.com/

سلام!
چه جالب... آقای کمیلی و آقای ضیا هفته ی پیش تو شهر ما مهمونمون بودن :)
چقـــــــــــــدر هم خوش گذشت!

سلام دوست عزیز
ممنونم از حضورت

codename13 چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

...
خنده ام میگیره از امثال شما...
طرفدار یا...

شکوفه چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ب.ظ http://loveisaliziya.mihanblog.com

سلام مرسی که دعوت کردی خیلی خوب بود

khanoo0oom m0jri چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://ali00zia.blogfa.com

دیدی؟دیدی؟دیدییییییییییی؟علی ضیا به حامد کمیلی گفت خیلی شیک و مجلسی؟؟؟دیدی اسم وبلاگ منو گفت؟
خدااااااااااااا!خیلی خوشحال شدددددددددم!

خیلی آپت قشنگ بووود گلم!
بووووووووووووس

معصومه چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

احسان داداشمه...
هه!
بیشتر از این ما رو نخندون جناب ضیا...روت شد دیشب اونجوری توی رادیو سینه سپر کنی و حرف بزنی؟ بعدا چه جوری میخوای تو روی داداشت!!!!! نگاه کنی. بی اندازه متاسفم . چیزی ازت کم نمی اومد اگه می گفتی ماه عسل مال علیخانیه من شرمنده ام که با این اسم دارم برنامه رو روی آنتن می برم....
حیف که اسم امیرالمومنینه روته وگرنه خیلی حرفای درست حسابی دیگه داشتم که بهت بزنم.
منتظر اون روزی هستم که مدیرای صدا و سیما گوشه نشینت بکنند....اون وقت حالت رو می پرسم.این روزها رو هیچ وقت فراموش نکن

فقط میتونم بگم براتون متاسفم که منتظر چه روزهایی هستین...
به قول بعضی دوستان شما هوادار نیستین!!!
امیدوارم برنامه با اجازه خدا یا ماه عسل یا هر اسم دیگه ای که شما میخواین با اجرای هر کی میره روی آنتن بتونه تاثیرگذار باشه واسه لحظه های قشنگ قبل از اذان به نظرم این مهمتره....

رعنا چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام...تبریک واسه تموم شدن امتحانامرسی بابت فیلم ها و عکسا

مهدیس پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ http://asma0091.blogfa.com

سلام دوست خوبم،ممنون به وبلاگ ماسرزدی بازم بیاید.فعلا برام عکسها بازنشد سرعت نتم پایینه ولی بازمیام.

سلام(دختر شرقی) پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام عزیزم لطفا به جای اون جمله ی اولی که نوشتی انن وبلاگ مال اقای ضیاست یه مدت عناوین مطالب جدیدت رو بنویس چون خیلی از هوادارها نمیدون اپ شدی گلم ان شائ الله موفق باشی یا حق خدانگه دار

سلام دوست عزیز
عناوین و مطالب وبلاگ سمت چپ وبلاگ نوشته میشه ..

ملیکا /سپیده/شیما/مینا پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ب.ظ http://vera.blogfa.com

سلام

اپیم

معصومه پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

آقای ضیا چی رو میخواستی ثابت کنی با اون حرف و اون لبخند فاتحانه ت؟
بی نهایت ازتون دلگیر شدم. این برنامه مال کس دیگه ای بود لااقل به احترام آقای علیخانی با اسم ماه عسل اجراش نمی کردی...باور کن چیزی ازت کم نمی شد!

سلام(دختر شرقی) پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

میدونم گلم منظورم این بود چون ما وقتی اسم اقای ضیا رو جستجو میکنیم توی گوگل این جمله میاد بهتره به جای این جمله یه مدت عنوان اصلی مهمترین خبر از ایشون نوشته بشه این فقط یه پیشنهاد عزیز دلم به هر حال شما مدیر این وبلاگ هستی هر طور صلاح میدونی

ممنونم از پیشنهادت عزیزم

دوست جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ق.ظ

حرفتون توی رادیو زشت بود آقا ضیا - ما روی شما بیشتر از اینا حساب باز می کردیم- کاش هیچ وقت اونطوری حرف نمی زدید.

جوانه جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

آقای سید علی آقا ! خدا کنه بفهمید چقدر حرفتون توی رادیو بد بود . من تمام تنم یخ کرد .باورم نمیشد شما این حرفو با اون لحن و اون خنده فاتحانه بزنید. نمی دونم چه جوری می تونید بعد از این توی صورت آقای علیخانی نگاه کنید؟!

ستایش جووون جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ http://pique3.blogfa.cm

سلااااااااااااااام عزییییییییییزم مر300000از این پستت واقعا در ب در داشتم دنبال دانلود برنام میگشتم

وب منم سر بزن خواستی داستانای ما و علی ضیا هم ز آرشیوم بخون
یاعلی

مهشید جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

ممنون که دانلود این برنامه رو گذاشتی .من زیاد آقای ضیا رو نمیشناسماما طرفدار سرسخت حامدمبه هر حال ممنون.موفق باشید.

رامین شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ق.ظ

بابا دانلود دیدار با کامران تفتی چی شد؟؟؟ خانم خانوما نمیخوای بذاری؟ من کامل ندیدم توروخدا جون علی ضیا بذار

الهام یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://havadar-seadealizia.blogfa.com

سلام سلام اجی جونی..........

لینکت کردم اساسی...

بابت اون کلیپه تو سایت آپاراتم........هم مخلصم هم چاکرم هم ممنونم

خیییییییییلی دووووووووستت دارم

حنانه دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ http://khoshyomn22.blogfa.com

سلامـ
مرسی یه هوادار عزیز

زهرا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ http://30nematheatre.blogfa.com/

سلام دوس جونی خوفی؟
ممنون عالی بود راستی من دیگه اون وب علی ضیام نیستم

yasaman سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.picturelove1.blogfa.com

سلام سایتت خیلی قشنگه خوشحال میشم به سایته عکسم سر بزنی و نظر بدی اگه تمایل به تبادل لینک داشتی بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم[قلب]

ترلان چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام . میخواستم ببینم که سایت نیمروز هنوز فعاله ؟.وعوامل سایت هنوز آپن ؟ یانه ؟ چرا هنوز جزو لینکهای شما هست ؟ درست و حسابی هم کارنمیکنه . ممنون . چقدر خوب میشه یا میشد که سایتشون آپ باشه نه ؟؟؟؟ للللللللللللفففففففففااااااااااا پپپپپپپپپااااااااااااااااااسسسسسسسسسسسخخخخخخخخخ مرا بدهههههههههههییییییییییددددددددد . سسسسسررررررییییییععععععع

سلام.دوست عزیز سایت نیمروز همون موقع فعال نبود چه برسه به الان که نیمروزی در کار نیست!!!
خب من دیگه از لینک های وبلاگ پاکش نکردم هر کی دوست داره میتونه یه سر بزنه!

آوای شب۱ یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ http://avayeshab1.blogfa.com

سلام خوبی گلم؟؟؟؟؟وبت عالیه...راستی بچه ها چرا اینطوری درمورد علی ضیا حرف میزنن مگه چی گفته؟میشه بهم بگی؟

سلام دوست خوبم.ممنون

لحظه افطار مردم شریف کشورم احتمالا باید منو تحمل کنن تمام تلاشم رو میکنم که تاثیر بدی نبینن حداقل.
به همون اسم قدیم میره؟
بله به همون اسم ماه عسل ولی ایشاالله که با اجازه خدا ما ماه عسل میریم و رخصت و اجازمون رو از خدا گرفتیم احتیاج به رخصت و اجازه از هیچ کیم نداریم

سلام.خیلی ازت ناراحتم.خیلی بدی.برات نظرگذاشتم خواهش کردم دانلوداگه داشتیددانلوددیداربیاین به من خبربدید.واقعادستتون دردنکنه.

سلام دوست عزیز
باور کنید تو ذهنم نبود که قراری بوده که به شما اطلاع بدم من این روزا درگیرم حضور ذهن نداشتم.شرمنده
ممنونم که اومدی دوست عزیز

ریحانه شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.maheasal20ehsan.loxblog.com

سلام.دوست خوبم پست جدید من یه عهدنامه ی ماه عسلی هستش که منتظره شما دوست گلم اگه قبول داشتیش با نظرت تاییدش کنی و پاش یه امضای خوشگل بزنی.فقط خواااااااااااااااااهش میکنم بدوووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو بدووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو بیا....

ترلان پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ

ووووووووووووووااااااااااااقععععععععا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
هوادار جون اون موقع هم فعال نبود ؟؟؟؟؟؟
واااااااااااا چه چیزا
ببخشید من الان ج دادم ها اخه الان نظرم روخوندم و جواب شمارو عزیزم .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللله
باورت میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس اون موقع که گفتم باراولم بوده اشتباه میکردم گفتم فکرکنم ولی راستشو بخوای اصلا فکرنمیکردم نظر گذاشته باشم .خوب شد............................
اصن باورم نمیشه اون موقع که نیمروز پخش میشده اپ نبودن اخه چطور ممکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!! واااااااااااااای پس مردم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الانم نمیکنن ببندنش یا بهش سر بزنن و اپ کنن البته کارخوبی میکنن نمیبندنش ولی لااقل سربزنن واااااااااااالللللللللللللل

باران دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

حامد کمیلی فوق العادستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت چیگرهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

nikoo یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ

وای میشه دوباره اقای کمیلی رو دعوت کنید به برنامتون :( خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد