سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

 

عالم همه محو گل رخسار حسین است ، ذرات جهان درعجب از کار حسین است . دانی که چرا خانه ی حق گشته سیه پوش ، یعنی که خدای تو عزادار حسین است

 

 

 

سلام 

ببخشید که بازم تاخیر داشتم.ایام محرم رو به سید علی ضیا و همه هوادارانش تسلیت میگم 

امیدوارم دلتون این روزا حسینی باشه. 

 

به مناسبت این ایام عزاداری نیمروز رو که قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی پخش شد براتون میذارم.خیلی خوب بود.من با دیدنش خیلی آروم شدم.امیدوارم بتونید دانلود کنید و ببینید   

   

عزاداری در نیمروز1(دانلود)          عزاداری در نیمروز2(دانلود)

 

عکس های نذری نیمروز  

 

 

  

 

  

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

  

منبع عکس ها:

www.mehdialiyari.com 

 

یا علی

نظرات 58 + ارسال نظر
آیسا جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

خو شحالم دوباره اومدی

ممنونم از این همه لطف شما عزیزان

کیمیا جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

وای خدای من.درست می بینم؟؟؟
کجابودی بابا دلمون برات تنگ شده بود.مرسی بابت عکسا.قشنگ بود

ممنونم از حضور گرمت عزیزم

آخرین پرواز جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

سلام
آخ جون شله زرد
دلم آب کردی من شله زرد میخوام!!!!!
نوش جونش!
انشاالله که قبول باشه
راستی آپم!

من شله زرد میخوااااااااااااااااااااااااااام.
میشه که آدرسم رو بگم و برایم میفرستی؟!
شوخی کردم.

اومدی !؟ ها!

ممنونم از حضور گرمت

ندا شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام ممنون که دوباره برگشتین راستی بابت عکسها و فیلم ها ممنونم

سلام.منم ممنونم از حضور گرمت ندا جان

کهکشانی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://pishgamanetariki.blogfa.com

سلام دوست من
مرسی از حضورت این ایام رو به تو و همه دوستان تسلیت میگم
یاعلی

ممنونم دوست عزیز

الهه شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام خانومی!
امیدوارم نذری آقای ضیا مورد قبول خدا قرار گرفته باشه...
عسل خانومی من هنوزم منتظر اون برنامه ام که ظریف و زرینی اومده بودناااا
یا علی...

سلام الهه جون.شرررررررررررررررررررررررمنده عزیزم
بعد از امتحانا......
ممنونم از حضور گرمت گلم

دل تنگ شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام دوست عزیزم.ممنون ازعکسایی که گذاشتی.درضمن من اینترنتم سرعتش زیاد نیس به خاطر همین نمیتونم فیلم های عزاداری نیمروزو دانلود کنم.میتونم یه خواهشی ازت بکنم؟

سلام دوست عزیز.منم ممنونم از لطفت عزیزم
بفرمایید؟

seyed شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://falemah.blogfa.com

سلام.آخرین پست علی آقا لینک نظر نداره. ممنون که هستی.

سلام.بله نمیشه نظر گذاشت!
ممنونم از لطفت و حضور گرمت دوست عزیز

زینب یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ

خیلی قشنگه مرسی

ممنونم از لطفت و حضور گرمت زینب جان

پروانه یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام عزیزم از همه زحمت هایی که می کشی ممنون .من وقتی وارد هستم می شم وقتی روی ادامه مطلب کلیک می کنم ادامش نمیاد . چه کار کنم ؟ می تونی کمکم کنی؟

سلام پروانه جان.ممنونم عزیزم از لطفت
منم وقتی ادامه مطلب رو میزنم نمیاره حتما یه مشکلی داره ....

فاطی یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://diaredoor.persianblog.ir

سلام دوست عزیز ممنون بابت این آپت

سلام.منم ممنونم از حضور گرمت عزیزم

ورس یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ

عاااااااالی بود....
مرسی

ممنونم دوست عزیزم

zahra یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

salam
jaton khali shabe tasoa ali zia umad heyatemun ye deklamam khond kclipesho age bekhay vasat mail mikonam bezari to veblog

zahra kashan

سلام zahra جان.ممنونم از لطفت عزیزم
خیلی لطف میکنی اگه برام بفرستی که در وبلاگ بذارم و دوستان بتونن ببینن.ممنونم از حضور گرمت عزیزم

**نازنین** دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

دوست عزیزم سلام امیدوارم توی این ایام حال خودتون و دلتون حسابی خوب باشه من هم این ایام رو به شما تسلیت می گم.
التماس دعا

سلام نازنین جان.ممنونم از لطفت عزیزم
محتاجیم به دعا...

یه دوست چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام.توراخدا.جون هرکی دوست داری.من داره اشکم در میاد.یه ربع اول نیمروز ۲۳ آذر را بذار برا دانلود .تورا خدا اگه به هواداراش اهمیت میدی.اشکم دراومد بذار.

سلام دوست عزیز.23 آذر کدوم برنامه نیمروز هست؟مهمونش کی بوده؟نگران نباش عزیزم حتما برات میذارم فقط بگو کدوم برنامه!

فاطمه پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ

عالی بود مرسی. میشه اقای ضیا که توی اخبار ساعت ۷ در قسمت مجله خبری مصاحبه کردند رو برای دانلود بذارید .خواهش میکنم. مطمئنم خیلی ها ندیدن . اگه بذارید ینی کارتون بیسته .....!!!

ممنونم فاطمه جان از لطفت.منم یکی از اون خیلی ها هستم که ندیدم!شرمنده عزیزم

مژده پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام عزیزم.میشه یه راهنماییم بکنی؟نیمروز ایمیل هم داره؟nimrooz3@irib.irسایتشه یاایمیلش ؟ پس www.nimrooz3.irواسه چیه؟من یه ایمیل خالی به nimriiz3@irib.irدادم ورسید.

سلام مژده جان
nimrooz3@irib.irاین ایمیله و www.nimrooz3.ir سایت نیمروز هست اما اینکه چقدر این سایت یا ایمیل فعال باشن رو نمیدونم!

نگار پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ http://nilin2011.blogfa.com

[قلب]
آپم..منتظرتم

؟ پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

salam dooste aziz nimrooz tamoom shode ?ye soale dge aghaye ziya daran ezdevaj mikonand ?ya shaye e ast?

سلام دوست عزیز.نیمروز همونطور که می بینین هنوز هست....
در مورد ازدواج آقای ضیا هم من هیچی نمیدونم....

[ بدون نام ] جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام یه هوادارجون خوبی؟؟؟؟؟
ممنون از اپت .دستت درد نکنه.خوشحالم که دوباره به روز شدی عزیز.
میگم میشه از برنامه های نیمروز که تو محرم شروع شده هم عکس بزاری؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!اگه بزاری ممنون میشم

عمادعبداللهی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.emadabdollahi.blogfa.com

سلام.اگر یادتان باشد چندوقت پیش آقای کاظم زاده موذن اذان زیبای انتظار در برنامه نیمروز اجرای اذان کردند وآقای ضیا هم دربین آن شعرمی خواندند من خیلی دنبال این برنامه ومخصوصا اشعارعلی آقا هستم اگر می شود اشعارعلی آقا دراین برنامه که میخواند را برایم بفرستید

ariana شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ http://khaneei.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی دارین لینگ شدین
اپم هستم خوشحال میشم بیاین
یا حق

ریحانه شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

مرسی بابت این عکسا راستش من تو محرم درست و حسابی نیمروز رو نمی دیدم این عکسا رو تو برنامه هم نشون دادن؟
راستی آقای جواد زاده توی وبش نوشته که از نیمروز رفته چرا؟ مگه چه مشکلی پیش اومده؟

[ بدون نام ] شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام چرا دیگه نیستی عزیز
دلمون تنگید دوس نداری اپ کنی
زود بیا گلم.عکسای جدید هم برامون سوغاتی بیار بابای

بیتا یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام من هرچی میرم تو سایت نیمروز خصوصا بخش معرفی عوامل غیر از عکس چیز دیگه ای نمایش نمیده. این سایت اصلا روبراهه؟

الناز گنجی یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

اینجا واقعا عالیه.من هر روز به وبتون سر میزنم.امیدوارم خیلی زود به روز بشه.بابت همه چیز ممنون عزیزم

۳۳۳۳ یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام میخواستم ضیا استقلالیه یا ژرسژولیسی

سلام.مشخصه دیگه......
ایشون طرفدار تیم ملی هستن اما روزایی که قرمز می پوشه!!!!

هانی دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام میشه دانلود برنامه روز شنبه 26 آذر رو بزارین
آخه من اون روز برنامه رو ندیدن ولی تعریفشو خیلی شنیدم

سلام هانی عزیز.لطف کن مهمان برنامه رو بگو؟!

بیتا سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام شما میدونید چرا تو سایت نیمروز هر گزینه رو که انتخاب میکنی اصلا چیز خاصی نشون نمیده؟

سلام بیتا جان.نمیدونم.....

کهکشانی سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ http://pishgamanetariki.blogfa.com

سسسسسسسسلام دوست من
چرا اپ نمیکنی دلم تنگ شده برات
راستی با اینکه ظاهرا سرت شلوغه اما اپم بیای خوشحال میشم
یاعلی

? سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ

salam dooste aziz in k migan aghaye ziya dare ezdevaj mikone raste ya shaye e ast? chera inghadr dir b dir up mikoni?

مهرناز چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

خیلی دوست دارم بدونم شما چرا این وب رو راه انذاختین و چرا از ای ن هنرمند این قدر عکس میذرین

دخترشب پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ http://tanhatarin-tooyedony.blogfa.com

سلام
ببخش من کم پیدام
میام و کامنت نمیذارم!!

ناشناس پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

خبــری کـه خدمــت دوستـای گلـــ عرض میکنــم خبـر جالبـ و خوبـی نیسـت

متاسفـانه جناب ضـیاء از طـرف مدیران و مسئــولین رادیــویی از اجـرای برنـامـه اینـجا شب نیسـت

شنـبه شب هـای رادیـو جوان برکنـــار شدن از شمــا دوستـای همیشـه همــراهـمون

درخواست میکنـیم که از اجرای دوباره آقای ضیـاء در این برنــامـه حمـایت کنیـد ...

به هر حال ما باید نارضایتیمون رو اعلام کنیم و به گوششون برسونیم

پس خواهشمندم که هم موقع پخش برنامه و هم بعد برنامه عدم رضایتتون از نبود

جناب ضیا اعلام کنید

شمـاره پیامـکـ شبکه رادیــویی جوان : ۳۰۰۰۰۸۸۱

شماره ارتباط با رادیو جوان: ۲۲۰۴۰۰۰۰ و ۲۲۰۵۰۹۵۲

سکوت نکنیم پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

برای اعلام اعتراض و بازگشت علی ضیا به برنامه رادیویی اینجا شب نیست لطفا با ۲۲۴۰۰۰۰-۲۲۰۵۰۹۵۲ تماس داشته و به۳۰۰۰۰۸۸۱ پیامک بزنید
اینجا شب نیست فقط با اجرای علی ضیا
ممنون

زهرا^^ پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ http://30nema-stars.blogfa.com/

سلام عالی بود ممنون ولی آپم

زهرا^^ پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ http://onlyaliziya.blogfa.com/

لینکیدمت بلینکم[چشمک]

نغمه شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://naghmemania.persianblog.ir

سلام.ممنون از این همه مطالب جالب و قشنگی که نوشتی..خوشحال میشم به وبلاگ منم بیای و نظرتو بدی..

نگار شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ http://nilin2011.blogfa.com

آپم....
منتظرتم عزیزم

وبلاگ مهدی پاکدل یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.faghat-mehdipakdel.mihanblog.com

سلام
با کلیپ گلریزان مجید بهرامی آپم
منتظر حضور گرم و نظرات پر مهرتون هستم

زهرا چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.leila00.blogfa.com/

سلام جیگری وبت عالیه

یه بنده خدا پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام
اگه دوست داشتی منو لینک کن.

محبوبه شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام یه هوادار عزیز،خیلی دیر به دیر اپ میکنی.البته الان درکت میکنم امتحانات شروع شده. موفق باشی

zahra یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://lovephoto.blogfa.com

سلام وبت خیلی خوشگله من هم یکی از طرفداران علی ضیا هستم به من هم یه سری بزن.

سمیرا دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ

باسلام . کارتون خیلی خوبه ماکه خوشهالیم دوباره شمارو می بینی امید واریم همیشه موفق باشید. دوس دارشما

بهار دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ق.ظ

سلام تو تموم سایتا رفتم وگفتم برام دعا کنین تویه دورهی بدی از زندگیم هستم دیگه خنده کردنو فراموش کردم زندگیم تویه سرازیریه که نمی تونم ترمزکنم یعنی قدرتشوندارم اگه میشه شمام برام دعاکنن ممنون میشم.

هواداران گلزار دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ق.ظ http://www.reza-golzar.blogfa.com

سلام.وب خوبی داری بهت تبریک میگم.لینکت کردم تو هم اگ خاستی منو لینک کنی به اسم هواداران گلزار لینک کن

آخرین پرواز سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

سلام
عکس ها قشنگ بود!
براتان آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم.
یا علی.

سحر دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ

کجایی ÷ه؟ بیا دیگه

تهمینه شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.barantwo@.yahoo.com



سلام.برای شما بهترینها را آرزو میکنم.

وبت خوبه. منم از طرفداران آقای ضیاهستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد