سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

عکس و فیلم از نیمروز

سلام دوستداران خوب سید علی ضیا 

امیدوارم حالتون خوب باشه.ببخشید دیر شد... 

امروز واستون یه سری عکس از قسمت روز مادر برنامه نیمروز گذاشتم و یه فیلم هم از یکی از قسمت های گذشته نیمروز گذاشتم که امیدوارم بتونین دانلود کنین و لذت ببرید. 

خدا کنهدیگه نگین که دانلود نمیشه با یه سایت جدید آپلود کردم امیدوارم بشه... 

  

اول عکس از قسمت روز مادر 

  

   

 

  

 

 

 و حالا کلیپی که گفتم از یکی از قسمت های نیمروز  

 اینم عکس کلیپ:

 

 

 

  short link  روی این کلیک کنید                             

 

   full link   روی این کلیک کنید 

 

نحوه دانلود: روی یکی از دو لینک زیر کلیک کنید یه صفحه میاد باید request downoad ticket کلیک کنید بعد منتظر بشین تا download ظاهر بشه بعد روی اون بزنید دوباره یه صفحه باز میشه که بالای صفحه اینه:  please click here

که روی اون میزنین فایل دانلود میشه.موفق باشین. 

 

یا علی

 

نظرات 29 + ارسال نظر
شکیبا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام دختر توکه دوباره گل کاشتی
دستت درد نکنه
ولی حیف من نیمروزاز تیر ماه نگاه کردم چون قبل از اون اصلا نمی دونستم نیمروز چیه؟به همین خاطر برنامه روز مادررو ندیدم حیف
انشا الاه همیشه موفق باشی

سلام شکیبا جان.ممنونم از این همه لطفی که داری.آره حیف که ندیدی ولی حالا خوب ببین فکر کنم هنوز ادامه داشته باشه.ممنونم از حضورت

الهه چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام خانومی
واقعا دستت درد نکنه. عالی بود
تو اون عکس اولیه آدم از نوع خندیدن علی خنده ش می گیره
بازم ممنون
یا علی

سلام الهه جان.آره عزیزم خیلی با نمک می خندن.من از شما ممنونم بابت این همه لطف و حضور گرمی که در وبلاگم داری.

مینا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ

اصلا دانلود ظاهر نمیشه

مینا جان.من چند بار خودم امتحان کردم.شما دوباره برو میشه.خبرش رو بده.ممنونم از حضورت عزیزم

حنانه چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام
مرسی
خوب بود به امید خدا داره دانلود می شه

سلام حنانه جان.خب خدا رو شکر خوشحالم کردی.ممنونم از حضورت عزیزم

فاطمه س چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

بازم سلام من اومدم.ممنون یه هوادار عزیز از این به بعد زود زود اپ کن بی زحمت .تا ما همین جوری دل به نشاط شیم.بازم عیدت مبارک . من دلم برا نیمروز تنگ شده شما چی؟یاعلی

دوباره سلام فاطمه جان.حتما سعی میکنم زود به زود آپ کنم.ممنونم از حضورت.الان مطمئنم همه ناراحتن که تا شنبه نیمروز رو نمی بینن منم همین طور.

حنانه پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ

راستی دانلود برنامه ی آقای محمدی رو لطبا بذار
مرررررررررررررررررررررررسی

من میتونم فقط یه قسمت کوتاه رو برات بذارم حنانه جان.ممنونم از حضورت

مینا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

نه عزیزم ظاهر نمیشه

من نمیدونم چه کار کنم!!!

پروانه پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام
عالی بود ممنون

سلام پروانه جان.ممنونم عزیزم از حضورت

فاطمه س پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام چطورین؟بچه ها من تو فکر اینم که وقتی نیمروز تموم شد ماها چیکار کنیمهر روز قیافمون اینطوریهنمی دونم اخرین قسمت نیمروز چه طور می خواد تموم بشه.من که خیلی دوست دارم نیمروز توی مدرسه ها هم باشه.البته اگه بزارن.وای اگه بزارن که ماهارو همین جوری پشت سر هم دل به نشاط میکننمگه نه؟راستی یه هوادار عزیز من هنوز نتونستم فیلما رو دانلود کنم ولی ناراحت نشو چون الان بعد از اینکه نمازم خوندم میرم که دانلودشون کنم.بچه ها الان احتمالا اقای ضیا رفتن کاشان مگه نه؟هوادارعزیز میتونی فیلم اون قسمت از برنامه که اقای ضیا با دوچرخه بودن ویه سری عکس از اقای ضیا برامون بزاری؟هوادار عزیز شما به فیس بوک دسترسی داری؟میشه جوابم بدی بی زحمت.خیلی خیلی ببخشید که زیاد صحبت کردم اخه حوصلم سر رفته بود اومدم اینجا سر شما رو هم درد اوردم ببخشید.یاعلی

سلام فاطمه جان.خیلی لطف میکنی که واسه من نظرات قشنگت رو میذاری.من خیلی خوشحال میشم عزیزم.حتما اون قسمت دوچرخه رو میذارم.بله من تا حالا تو فیس بوک ایشون رفتم.ممنونم از حضور گرمت.یا علی

فاطمه پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

عزیزم انگار عکسای روز مادر با بقیه یه فرقی داره اصلا باز نمیشه شو پیکچرم زدم باز نشد یه کاریش کن

فکر میکنم الان درست شده باشه عزیزم.ببخشید یه مشکلی داشت که حل شد.ممنونم از حضور گرمت.

یخ فروش جهنم پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://WWW.AKOAMARIN76.BLOGFA.COM

سلام ممنون که لینکم کردی
راستی اسمت چیه ؟
من هم لینکت کردم

سلام دوست عزیز.ممنونم.شما منو با همون "یه هوادار" بشناس عزیزم.

**نازنین** پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

دوست خوب و گلم سلام امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه.ممنون از عکس ها وفیلم هایی که توی وبلاگ خیلی خوبت می ذاری.متاسفانه من عکس های روز مادر یعنی 3تا عکس اول رونمی تونم ببینم show picturi هم اثر نمی کنه نمی دونم باید چی کار کنم اگه می شه لطفا راهنماییم کن.
خیلی خیلی ممنونت می شم

سلام نازنین جان.فکر کنم مشکل عکس ها حل شده باشه.ممنونم عزیزم از حضورت

حنانه جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

عیبی نداره خوبه

دیگه شرمنده حنانه جان...

بهاره همیشه بهار جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ http://dearbahareh.blogfa.com

سلام خوبی پس چرا خبر ندادی آپی عزیزم وای کی میشه شنبه بشه دلم برای نیمروز اندازی یه زرده تخم مرغ شده مرسی این دفعه هم دانلود راحت بود.هم عکس ها راحت بازشد

سلام بهاره جان.شرمنده دیگه فرصت نشد بهت بگم...
خیالم راحته که دیگه این دفعه از دانلود فیلم ناراضی نیستین.ممنونم از حضور گرمت.

فاطمه س جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://پاتوق هوادارن علي ضيا

سلام خوبین؟دلم برانیمروز تنگ شده شما چی؟راستی یه هوادار عزیز یه سوال شما با فیلترشکن میرین فیس بوک؟اخه من فیلتر شکن روی کامپیوترم نصب کردم ولی نمی دونم چطوری باید فعالش کنم.اون کسی که برام فیلتر شکن رو نصب کرد بهم گفت وقتی برنامه شو باز میکنی یه چند دقیقه ای صبر میکنی خودش فعال میشه. حالا هم هر کاری میکنم فعال نمیشه کسی هم نیست ازش بپرسم به خاطر همین من الان خیلی دلم غصه شده. گفتم بیام اینجا از شما بپرسم چطوری باید فیلتر شکن رو فعال کرد. اگه میدونی بی زحمت جوابم بده. خیلی ممنون. یاعلی

سلام فاطمه جان.آره عزیزم با فیلتر شکن میرم ولی هیچ اطلاعاتی در موردش ندارم اگه دوستان بدونن حتما جوابت رو میدن عزیزم.ممنونم از حضورت

شیطونک جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام
بابت آپ قشنگت ممنون.
خودمونیم مامانش از خودش خیلییییی خوشگل تره. مگه نه؟؟؟
منم برنامه روز مادرو ندیدم آخه امتحان نهایی داشتم .تازه من بعد امتحانا فهمیدم برنامه ای به اسم نیمروووز وجود داره.آخه چرا؟؟؟؟

سلام شیطونک عزیز.من از لطف شما ممنونم.اشکال نداره عزیزم حالا ببین.

مرجان جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.aliziya-fansclub.blogfa.com

کلوپ هواداری علی ضیا(aliziya-fansclub)به روز شد
بدوووووووووووووو بیا

ممنونم مرجان عزیز از خبرت

یه عاشق جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ http://tanhatarin-tooyedony.blogfa.com

سلام عزیزم
من یه هوادار اصیلم
البته هوادار نه چیز دیگه ای
یه وب هم دارم که ربطی به هواداریم نداره اما خوشحال میشم بهم سر بزنی
من هرروز میام وبت
ولی ببخشید که تاحالا کامنت نذاشتم
وبت خیلی عالیه

سلام دوست عزیز.ممنونم از حضور گرمت.خوشحال شدم که نظر قشنگت رو در مورد وبلاگ دادی.بازم بیا

رها جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام
مرسی واقعا عالی بود
پس اون قسمتی که من خواستم چی شد؟
تو رو خدا بزار فقط فورشیرد نباشه

رها جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی ؟
مرسی بابت وبلاگ اوشتلت
فقط دیر اپ نکن دیگه
میشه ادرس وبلاگ اقای جوادزاده رو بدی ؟

سلام رها جان.ممنونم از لطفت.حتما به زودی آپ میکنم.اینم آدرس وبلاگ آقای جوادزاده:
http://neveshtejat.persianblog.ir/

رها شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ

باز یه رهای دیگه
دومی من نیستما
آپ بعدی میزاری؟
بای

بله رها جان.متوجه شدم که شما نیستی.ممنونم از حضور هر دو رهای عزیز.اینم آپ دیگه...

ستایش شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام یه هوادار عزیزممنون از عکس ها آقای ضیا عکس های جدیدی نگرفتن؟

سلام ستایش جان.من عکس جدیدی از ایشون پیدا نکردم عزیزم.ممنونم از لطفی که داری.یا علی

حنانه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

اینکه گفتم عیب نداره واسه این بود که گفتی یه بخش از برنامه آقای محمدی رو داری یعنی آره خوبه بذار همونو

من میتونم یه بخش کوتاهی از اون قسمت رو برات میذارم عزیزم.ممنونم از حضورت.

نسیم پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ

کسی نمی دونه این آهنگی که تو برنامه ژخش کردن و در مورد مادره کی می خونه؟

سلام نسیم جان.این آهنگ مربوط به فیلم سینمایی میم مثل مادر هست با صدای مهیار فاضلی.ممنونم از حضورت عزیزم

کوثر دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام . وبلاگ خیلی خوشگلی دارین . من یکی که خیلی ازش خوشم اومده !

سلام کوثر عزیز.ممنونم از این همه لطف

مهشید جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام عزیزم مرسی از این عکسای خوشگل من واقعا علی رو دوسش دارم بازم ممنون از وبلاگ عالیتjavascript:void(0);javascript:void(0);javascript:void(0);javascript:void(0);

سلام مهشید جان.منم ممنونم از حضور گرمت

شیدا جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

خیلی ناراحت شدم که سید علی ضیا امروز در برنامه ی خوشا شیراز گفت ساعت نیمروز تغییر نکرد پس لطفا برنامشو بذارید ما دانلود کنیم

[ بدون نام ] شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ

bita پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام یه هوادار عزیز، من هر چی روی لینکهایی که واسه دانلود کلیپ نیمروز گذاشتی کلیک می کنم میگه همچین فایلی وجود ندارهمیشه راهنماییم کنید تا این کلیپو بتونم داشته باشم.بازم مرسی از عکسا و فیلمای خوبی که میذاری

سلام bita عزیز
نمیدونم کدوم کلیپ رو میگی؟
اگه منظورت کلیپی که مربوط به روز تولد آقای ضیاست اون درسته همین الان که نظر قشنگت رو خوندم رفتم و دیدم
ممنونم از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد