سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

تسلیت و التماس دعا

  

به توکل نام اعظمت .....بسم الله الرحمن الرحیم 

 

 

 

تیغ بر فرق عدالت زده و خندیدند
خون به ابعاد غریبی علی پاشیدند 
زاغ‏ها از دل شب کنده و بر روز زدند
روز و شب، گوشه محراب به هم پیچیدند
زخم بر سلسله باور و ایمان افتاد
همه افلاک از این زخم به خود لرزیدند
شب پر از رخوت نامردی مردم گردید
آسمان، ماه، ستاره، همگی خوابیدند
صبح، امّا دو سه تا کاسه شیر آوردند
کودکانی که علی را همه شب می‏دیدند
هق هق چاه شناور شده در گریه نخل
همه از هم فقط از درد علی پرسیدند 

  

شهادت حضرت علی (ع) رو به همه مسلمین و عاشقان آن  

 

حضرت تسلیت عرض میکنم.  

 

 

 

و اما امشب.... 

 

پیامبر(ص):
 

«‌هر کس شب قدر را بیدار بماند گناهانش آمرزیده می­شود
حتی اگر تعداد آنها به تعداد ستارگان آسمان و به سنگینی کوه‌ها باشد…» 

«هر کس شب قدر را احیا بدارد تا سال بعدی عذاب از او برداشته می­شود»  

 

«‌هرکس شب قدر را با ‌ایمان و محاسبه بیدار ماند تمام گناهان گذشته و آینده اش بخشیده می شود»  

 

 امام صادق(ع):‌  

«تقدیرات در شب نوزدهم است و حتمی شدن آن در شب بیست و یکم و امضای آن در شب بیست و سوم» 

 

  

 

 التماس دعا 


 




نظرات 31 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

دوست خوب وگلم سلام.امیدوارم حال و احوال خودتون ودلتون حسابی خوب باشه.
امام رضا (ع) در حدیثی که در بحارالانوار آمده است، می‌فرماید: «امیرالمؤمنین سه شب را نمی‌خوابید؛ شب بیست‌وسوم ماه رمضان، شب عید فطر و شب نیمه شعبان. در این شب‌ها، روزی‌ها تقسیم و مدت عمر و هر آنچه در آن سال رخ خواهد داد، تعیین می‌شود.»
از همه ی شما دوستان التماس دعا دارم.

سلام.ممنونم نازنین جان.محتاجیم به دعا

پروانه سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام
امشب با بقیه شب ها فرق می کنه قول بده که حتما برام دعا کنی .
راستی تو آپ قبلی نظرم رو تایید نکردی .می تونی برنامه شب قدر رادیو جوان رو برای دانلود بذاری؟ممنون می شم اگه این کارو بکنی.

سلام پروانه جان.محتاجیم به دعا.
شرمنده من این برنامه رو نشنیدم.

زهرا !!!!!!!!!!! چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ

آه این صدا صدای اذان است

نهج‌البلاغه دل‌نگران است

این صوت قاریان مغنّی

یا شیون زمین و زمان است؟

محراب، صد شکافه ی خون شد

مشمول ِ عقده‌های قرون شد

فُزْتُ وَ رَبِّ کعبه، سیه‌پوش

مسجد، شهید رقص جنون شد

هنگام رفتن تو اذان شد

خورشید، پشت ماه، نهان شد

بعد از تو عشق، روزه گرفت و

ماه شهادتت رمضان شد

دریا به صور، کوفته دف را

دریا! بریز اشک صدف را

ای کائنات، نوحه بخوانید

کشتند آفتاب نجف را ...

حافظ ایمانی

ممنونم از نظر قشنگت زهرا جان

رها چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام دوست عزیز
همون یه تیکه که مچ میندازه

سلام رها جان.اون قسمتی که دکور برنامه رو میشکنن در آرشیو وبلاگ به نام نیمروز ثبت شده دوست عزیز.ممنونم یاعلی

گلی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

مطلبتون تاثیرگذار بود.امیدوارم حال دلتون حسابی خوب باشه وواسه همه دیشب دعا کرده باشین.منم دعاکردم شما چی؟ماه رمضان خیلی زود گذشت اصلا باورم نمیشه.....از حالا دلم واسش تنگ میشه شما چی؟راستی سلامیا علی.بای

سلام گلی جان.اگه خدا قبول کنه منم واسه همه دعا کردم.ماه رمضان انقدر خوب و لذت بخشه که نمیدونی چه جوری میگذره؟!ممنونم از حضور گرمت.یا علی

فاطمه س چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ http://پاتوق هواداران علی ضیا

سلام اپه خوبی بود.زودتر یه کاری برا ماها بکن ما هنوز فیلم ها را دانلود نکردیم.خیلی ممنون.یاعلی

سلام فاطمه س عزیز.ممنونم از لطفت.فکر میکنم لینک های پرشین گیگ درست شده.حتما امتحان کن دوست عزیز.یا علی

مهدیه چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام امیدوارم این روزا به قول علی اقا حال دلت خیلی خوب بوده باشه. خلاصه امروز اومدم بابت همه چی ازت تشکر کنک راستی این عکسایی هم که مربوط به <مولا علی(ع)>هستم خیلی عالیه من یکی که خیلی خوشم اومد. راستی مرسی بابت فیلما................. یه عرض کوچولو هم داشتم


مرسی از این که از علی اقا و طرفداراشون حمایت میکنی










خداحافظ تابعد...............

سلام مهدیه جان.من از شما ممنونم که لطف میکنی و به وبلاگم سر میزنی و نظرات قشنگت رو میذاری.خوشحالم که خوشت اومده.یا علی

الهه چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام خانومی...
برنامه روز مادر رو که با لینک پرشین گیگ گذاشتی من فقط تونستم اولی و دومی رو دانلود کنم. اینا چرا این جورین؟
من هنوز نتونستم اون کلیپ مچ انداختن علی آقا رو دانلود کنماااا
یا علی

سلام الهه جان.فکر میکنم مشکل فیلمای روز مادر حل شده باشه.شما حتما دوباره امتحان کن.کلیپ مچ انداختن رو با پرشین گیگ براتون میذارم.به زودی...ممنونم از حضورت.یا علی

رویا چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام من هم این ایام رو تسلیت عرض می کنم
هوادار جان میشه بگی چه طور توی وب می تونیم عکس قرار بدیم ممنون میشم
التماس دعا

سلام رویا جان.ممنونم منم تسلیت میگم.
اگه عکسا در اینترنت باشه از گزینه peroperties آدرس عکس رو برمیداری اگرم تو کامپیوترت باشه باید به وسیله سایت های آپلود آپلودش کنی.من نمیتونم اینجا خوب برات توضیح بدم دوست عزیز.شرمنده که جوابت رو نگرفتی...
یا علی

مریم چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ http://siopro.blogfa.com

وبت عالیه

سلام مریم جان.ممنونم نظر لطفته عزیزم.

هانیه چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://sam-kambiz-pejman.blogfa.com

سلام.

وب خوبی دارید.

با تبادل لینک موافقید؟

سلام هانیه عزیز.ممنونم از لطفت

یه هوادار پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ق.ظ

مرجان جون تو وبشون گفته بودن:

فردا(پنجشنبه)مراسم شب خاطره هاساعت ۱۸ برگزار میشه آقای

ضیا مجری این مراسم هستند.آدرس:تالار اندیشه حوزه هنری زیر پل حافظ

سلام یه هوادار عزیز.ممنونم که خبر دادی عزیزم.متاسفانه من نمیتونم برم اگه شما یا دوستان رفتین خوشحال میشم عکسی یا مطلبی داشتین بهم بدین تا در وبلاگ قرار بدم.یا علی

هانیه پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ http://sam-kambiz-pejman.blogfa.com

سلام.
ممنون که به وبم اومدید و لینک شدیم.
می تونید وبلاگ من رو با عنوان :
مثلت (سام - کامبیز - پژمان)
لینک کنید.

موفق باشید.

سلام هانیه جان.با افتخار لینکت میکنم عزیزم.ممنونم از حضور گرمت.یا علی

رقیه پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام من فکر می کنم شما خود شیفتگی کاذب داری اگه دلت خواست تاییدش کن سپاس بدرود آسد علی

سلام .با تشکر از رقیه عزیز

رها پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام
میدونم ثبت شده اما من نونستم دانلودکنم
میشه تو یه وبلاگ دیگه آپلود کنی؟
خیلی دوست دارم ببینمش

سلام رها جان
به زودی این کلیپ رو با پرشین گیگ میذارم.یا علی

حدیثه پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.azeshghetomastam.blogfa.com

سلام
نماز روزه هاتون قبول
این کلیپ نیمروز چه طوری دانلود میشه؟

سلام حدیثه جان
من با دو تا لینک قرار دادم که شما راحت بتونین دانلود کنین.لینک های پرشین گیگ هم که مشکل داشت درست شد.

فاطمه س پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://پاتوق هواداران علی ضیا

سلام خیلی ممنون حالا میرم ببینم میشه دانلود کرد .راستی شما تهران زندگی میکنی ؟اگه اره خوش به حالت اخه اقای ضیا امشب اجرای برنامه ی شب خاطره با ایشونه . ماکه نمیتونیم نگاه کنیمبازم خوش به حال اونایی که تو بابل اند. اخه اقای ضیا جمعه میرن بابل برنامه گزینه جوان اجرا کنن.ماکه شانس نداریم ببینیماگه شد بی زحمت دانلود برنامه هاشو برامون بزار.اگه میتونی بگو تا منتظر باشیم.ممنون.یاعلی

سلام فاطمه س عزیز.نه دوست خوبم من تهران زندگی نمیکنم و نمیتونم برم و آقای ضیا رو ببینم.بابل هم زندگی نمیکنم.ولی از همه هواداران با معرفت سید علی ضیا درخواست میکنم اگه دوست داشتن و رفتن و عکسی یا مطلبی یا فیلمی تهیه کردن لطف کنن و به من بدن تا در وبلاگ قرا بدم تا دیگر دوستان هم ببینن.یا علی

وبلاگ مهدی پاکدل پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام
با یه پست ویژه آپم
دوست داشتین،تشریف بیارید خوشحال میشم

سلام دوست عزیز.ممنونم از حضورت

الهام(only ali ziya) پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ http://seyedaliziya.blogfa.com

ممنون که به وبلاگم سر زدید
بازم پیش ما بیا

سلام الهام جان.ممنونم از حضورت

الهه پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام عزیزم. باور کن نمی تونم شماره سوم به بعد برنامه روز مادر رو دانلود کنم. خیلی دوباره امتحان کردم اما نمیاد. اگر مشکلی ندارن پس چرا اولی و دومی رو تونستم دانلود کنم؟ می شه اونا رو با مدیافایر بذاری؟؟ خواهش می کنم...

سلام الهه جان.ببینم چه جوریه شاید دوباره لینک ها رو گذاشتم.شما دوباره برو اگه درست نشد واست با یه لینک دیگه بذارم.تا آخر امروز لینک ها رو دوباره قرار میدم.ممنونم از حضورت.یا علی

الهه پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام... بازم امتحان کردم بازم دانلود نشد
دیگه داره گریه م درمیاد

سلام الهه جان.گفتم فردا برو عزیزم.من هنوز لینک ها رو عوض نکردم

شایان پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.shayanyadollahi.blogfa.com

سلام پس ازمدت ها .اپت عالی بود.منم پس ازمدت ها اپممم بیاخوشحال میشم.اینترنتم خراب بود وگرنه سریعتر میومدم

ممنونم شایان عزیز از حضور همیشه گرمت

Ghazal پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام.فیلم ارایشگرکه امده بود تو نیمروز یادت نره.مرسی
یا علی

سلام غزل جان.نگران نباش یادم هست.ممنونم عزیزم از حضورت.یا علی

رقیه پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام خوشم میاد از رو نمیری

رویا پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://vision4.blogfa.com

سلام خوبی؟
خیلی دوست دارم بیای تو وبلاگ جدیدم
منتظرم
بای....

سلام رویا جان.ممنونم از لطفت.منم خیلی دوست دارم

الهه پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

الهه پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ

بازم امتحان کردم ولی نمیان. چی کار کنم خدا.... من برنامه روز مادرو ندیدم. خیلی دلم می خواد ببینم. دلمو شاد کن خانومی... از دیروزه قیافه من این جوریه
راستی... سلام

فاطمه جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.art74.blogfa.com

سلام بدو بیا اپم نظر یادت نره

سلام.لطف کردی فاطمه جان

رویا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://vision4.blogfa.com

سلام عزیزم خیلی ممنون که سر زدی .
آره با تبادل لینک موافقم.

من شما رو لینک کردم رویا جان.ممنونم از حضورت عزیزم

نسا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ

وبلاگ عالی بود اقا مجری

ممنونم نسا عزیز.البته این وبلاگ متعلق به آقای ضیا نیست و من هوادار این وبلاگ رو اداره میکنم اما برای حمایت از ایشونه...

شب چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ http://aseman-shab-tanhaii.blogfa.com/

سلام وبلاگ زیبایی داری .من اسمم علی ضیاییه.این وبلاگ را تازه راه اندازی کردم اگه دوست داشتی به منم سری بزن.نظریادت نره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد