سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

فیلم و عکس برنامه نیمروز و تولد حامد جوادزاده

سلام دوستداران سید علی ضیا 

خوبین؟ 

خیلی از شما دوستان عزیزم منت گذاشتین و درخواست کردین برنامه 24 مرداد نیمروز رو براتون بذارم.امروز واستون از این قسمت نیمروز هم عکس گذاشتم و هم فیلم.فیلم ها رو با پرشین گیگ گذاشتم بازم به درخواست شما عزیزان.فیلم های برنامه قم و روز مادر هم علاوه بر لینک قبلی با پرشین گیگ قرار داده شده برای دوستانی که نتونسته بودن دانلود کنن.امیدوارم از عکس و فیلم این برنامه لذت ببرید.من خیلی تلاش میکنم که  دل هواداران سید علی ضیا  رو شاد کنم.امیدوارم موفق بشم.دیگه کاری که از دستمون برمیاد.(به قول آقای ضیا) 

خیلی دوست دارم بچه های نیمروزی به خصوص آقای ضیا و آقای جوادزاده هم لطف کنن و از این وبلاگ دیدن کنن.یعنی امیدوارم که اینجوری باشه. 

 

راستی امروز 28 مرداد تولد آقای حامد جوادزاده عزیز هست.این روز رو هم به خودشون و هم به دوست خوبشون آقای علی ضیا و همه نیمروزی های عزیز تبریک میگم و براشون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم.  

 

 

 

 

 

حالا بریم سراغ عکس و فیلم برنامه نیمروز با اجرای دوست داشتنی سید علی ضیا 

فقط با نظرات قشنگتون خوشحالم کنین.  

 

 

 

 

 

  

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود نیمروز1                     دانلود نیمروز2                    دانلود نیمروز3 

 

دانلود نیمروز4                     دانلود نیمروز5                    دانلود نیمروز6 

 

  

برای بعضی از شما دوستان که نتونستین دانلود کنین همین فیلم های بالا رو با mediafire گذاشتم.امیدوارم دانلود بشه. 

 

 

دانلود نیمروز ۱                    دانلود نیمروز۲                      دانلود نیمروز۳ 

 

دانلود نیمروز۴                     دانلود نیمروز۵                      دانلود نیمروز۶

 

 

مواظب خوبی هاتون باشین. 

  

 

یا علی

 

 

 

نظرات 62 + ارسال نظر
زهرا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ق.ظ

سلام عزیز دلم خوبی وااااای مرسی از این که هوامون رو داری من فقط جهت یادآوری بازاز پشت صحنه ها بگم آخه من درست مخصوصا دومیش رو ندیدم به خدا ببخشید بااین همه مشغله ای که داری بازمن ازت یه همچین خواهشی می کنم...هر وقت دوس داشتی بذارشون
راستی اسمت زهراست آخه دیدم چند نفر به اسم زهرا صدات کردن اگه اینجوریه باافتخارررررر هم اسم
دمت داااااااااااغ
بووووووووووووووووووووووووووس واسه تو
بابااااااای

سلام زهرا جان
خواهش میکنم.من از شما ممنونم بابت لطفی که به من و وبلاگم دارین.من اسم زهرا رو خیلی دوست دارم و لیاقت میخواد که متاسفانه من نداشتم.نمیدونم حتما دوستان اشتباه کردن.اسم من همون یه هوادار هست.چشم پشت صحنه رو هم میذارم.یاعلی

پروانه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام امیدوارم حالت خوب باشه و الهی هیچ غصه ای نداشته باشی که علی ضیا بخواد پرپرشون کنه .
خیلی ماهی واقعا برای فیلم ها ازت ممنونم

سلام پروانه جان
ممنونم عزیزم از لطفت.یا علی

شکیبا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام عزیزم
عکسایی که جدید گذاشتی هم خوشگلن هم دیگه بزرگ نیستن و مشکلی ندارن دستت درد نکنه
گل کاشتی در حد المپیک
ولی حیف که نمی تونم عکس قبلیا رو ببینم چون هنوز همین جورین ولی اشکال نداره
انشا الاه که همتون از دم همیشه شاد باشین
یا علی

سلام شکیبا جان
خواهش میکنم عزیزم.ببخشید که عکسا اونجوری بود.فهمیدم مشکل کجا بوده.یه چند روز بهم فرصت بده.عکسای قبلی رو هم برات اصلاح میکنم عزیزم.ممنونم از لطفت.یا علی

حنانه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام
مرسی
دانلود نمی شن این پیغامو می ده
Data Transfer Limit Reached
اگه می شه درستش کنین

سلام حنانه عزیز.مثل اینکه پرشین گیگ با وبلاگ ما نمیسازه.فعلا فیلمای برنامه دوشنبه با همون لینک های قبلی گذاشته شده.امیدوارم بتونین دانلود کنین.برای دوستانی هم که نمیتونن شرمنده صبر کنن تا شاید این وضع درست شه.ممنونم از حضورت.یا علی

فاطمه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام یههوادار عزیز مرسی تو مثل
همیشه عالی بودی خیلی عکس ها و فیلم های خوبی بودن منم تولد آقای جوادزاده رو به خودشون و
به همه تبریک می گم بازم مرسی
بای

سلام فاطمه عزیز
ممنونم از لطفت.یا علی

فاطمه س جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://پاتوق هواداران علي ضيا

سلام خیلی خیلی ممنون .دست گلت درد نکنه واقعا خوشحالمون کردی ممنون که فیلم ها رو با پرشین گیگ گذاشتی .من هم تولد اقای حامد جوادزاده رو بهشون تبریک می گم. عکسات عالی بود. فقط از همتون می خوام توی این روزا بخصوص این شب ها برای ما ها دعا کنید .یا علی

سلام فاطمه س عزیز
خواهش میکنم عزیزم.فقط فیلما یه اشکالی دارن که امیدوارم به زودی حل بشه.یا علی

نازنین جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام عزیز دلم امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه می دونم که اگه این رو بگم خیلی ناراحت
میشیولی خوب می خواستم بگم که من نتونستم با پرشین گیگ دانلود کنم .چون تا دانلود می کنم یه پیامی می ده که نمی تونم دانلود کنمالان هم خیلی ناراحتم.چون اون روز نتونستم
برنامه رو ببینم. ازت خواهش می کنم راهنماییم
کن.خیلی خیلی ممنونت میشم.

سلام نازنین جان
بله متاسفانه فهمیدم فیلما با مشکل مواجه شده و به شما هم حق میدم.مثل اینکه پرشین گیگ با وبلاگ ما نمیسازه.فعلا فیلمای برنامه دوشنبه با همون لینک های قبلی گذاشته شده.امیدوارم بتونین دانلود کنین.برای دوستانی هم که نمیتونن شرمنده صبر کنن تا شاید این وضع درست شه.ممنونم از حضورت.یا علی

مهدیه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام گلم خوبی؟یعنی امیدوارم که خوب باشی!! نمیدونم یاچه زبونی ازت تشکر کنم بابت این همه زحمتی که میکشی

خداروشکر کردم که فورمت فایلا درست شده دیگه ازت گله نمیکنم ............... ولی متاسفانه فایلایی رو که با پرشیت گیگ گذاشتی هیچ کدوم دانلود نمیشه............[:S021:
قتی رو دانلود نیمروز کلیک میکنم یه صفحه باز میشه دریافت رو که میزنم به جای این که فایل واسه دانلئد بیاد یهو این نوشته میاد
Data transfer Limit Reached/
من تاحالا خیلی باپرشین گیگ دانلود کردم ولی هیچ وقت این صفحه باز نمیشد!!!!!!!!!!!

گلم اگه تونستی یه کاری کن با همون دانلود معمولی قبلی هم بتونیم دانلود کنیم البته اگه زحمت نباشه!!!!!!!!!!!!!!!!
من منتظرم

سلام مهدیه عزیز
فعلا پرشین گیگ با وبلاگ ما نمیسازه.من فیلمای روز دوشنبه رو با همون لینک های قبلی گذاشتم.اگه میتونی دانلود کن اگرم نه شرمنده صبر کنین تا درستشون کنم.ممنونم از حضورت.یا علی

یه دوست جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام
من یه پیشنهاد دارم
شما که اینقدر خوب وبلاگ مینویسی راجب یه موضوع دیگه بنویس
این همه مجری خوب داریم
برو راجب اونا بنویس راجب بازیگرا
علی ضیا چه فایده داره؟
راجب پیشنهادم حتما فکر کن[:S

سلام دوست عزیز
ممنونم از لطفی که داری.اما به اعتقاد من آقای ضیا از معدود هنرمندانی است که ارزش وقت گذاشتن و وبلاگ نویسی رو داره.من اعتقادم اینه.نظر شما هم خیلی قابل احترامه و به قول آقای ضیا لطفه.
من به پیشنهادتون فکر میکنم شما هم به پاسخ من به نظرتون فکر کنین.اگه زحمتی نیست.ممنونم از حضورت دوست عزیز.یا علی

کیمیا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام عزیزم.تولد من هم مثل آقای جوادزاده ۲۸ مرداده
دست گلت هم بابت عکسا و فیلما درد نکنه. لطف کردی.

سلام کیمیا جان
واقعا؟پس تولدت مبارک عزیزم.ممنونم از حضورت.یا علی

یاسی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ http://samokambiz.blogfa.com

مثل همیشهههههههههه عالی بود عزیزم

ممنونم از لطفت یاسی عزیز

یاسی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ http://samokambiz.blogfa.com

سلام گلم با چندین عکس اختصاصی از سام و کامبیز آپم[چشمک]

یه دوست جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ

عزیزم من نگفتم اجرای اقای ضیا بده اما هنرمندان بهتری هم هستن مثل اقای علیخانی یا خیلی های دیگه که خود اقای ضیا هم قبول داره
به نظرمن موضوع وبلاگت رو عوض کنی معروف تر هم میشی این یه
راهنمایی است

خیلی ممنونم از راهنمایی شما و اینکه به فکر من هستید.
من دنبال معروف شدن نیستم دوست عزیز!من فقط میخوام از هنر یک هنرمند حمایت کنم که این هنرمند هم فقط آقای ضیا هستن.در ضمن آقای علیخانی هم بسیار عالی اجرا میکنن و بسیار دوست داشتنی هستن. من اجراشون رو می بینم و خیلی دوست دارم و برای همه هنرمندان خوب و با اخلاق کشورمون احترام قائلم و دوستشون دارم.

فاطمه شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.art74.blogfa.com

سلام مثل همیشه عالی بود

سلام فاطمه جان.ممنونم از حضورت عزیزم

زهرا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://30nema-stars.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟
به به پس تولدشون بوده؟؟؟؟؟/ تبریک
ممنون آپت فوق العاده بود ... راستی اون شعبده ی بطری رو من بلدم قبلن بازی میکردیم با بچه ها
تشکر واسه اینکه منو دعوت کردی

سلام زهرا جان.ممنونم عزیزم از حضورت.واقغا بلدی؟چه جالب!!!

عسل مسل شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام عزیزم میگم توی فیس بوک پشت صحنه برنامه قم را گذاشتن من نتونستم ببینم میشه برای دانلود بذاری ممنون عزیزیم

سلام عسل مسل عزیز.من خودمم ندیدم.ببینم چه کار میتونم بکنم.ممنونم از حضورت.یا علی

بهاره همیشه بهار شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://dearbahareh

آخه این عکس ها خوبه ها اون چی بود اینقدر بزرگ بود.به ماهم یه سری بزن البته به پای وب توکه نمیرسه بازم بابت همه چیز ممنون به امید روزی که تو وبلاگ من نظر گذاشته باشی

بابت عکسای فبلی شرمنده.به زودی اونا هم درست میشه.ممنونم عزیزم از لطفت.یا علی

مهتاب شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام عزیزم من برنامه هارو نتونستم دانلود کنم ولی برنامه اون روز رو کامل دیده بودم چیزی درباره تولد اقای جواد زاده نگفتن
راستی عکسات خیلی با حال بود
مرسی

سلام مهتاب جان
بله.در برنامه روز پنچ شنبه در مورد تولد آقای جوادزاده جیزی نگفتن منم به لطف یکی از دوستان مطلع شدم.در وبلاگ آقای جوادزاده هم دوستان پیام تبریک زیاد دادن.

غزل شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام عزیزم وای تو خیلی خوبی واقعا مشخص که همه واست مهم هستن.ازتم ممنونم که با پرشین گیگ دانلودا رو گذاشتی ولی تو رو خدا تغییرش نده چون ما نمیتونیم با برنامه دیگه دانلود کنیم همون پرشین گیگ خودش عالیه!خیلی مهربونی!امیدوارم موفق باشی راستی امیدوارم تو این شبای عزیز همه ی ارزوهات براورده بشه چون دل ما رو شاد میکنی!
یا علی مدد!!التماس دعا

سلام غزل عزیز.من واقعا شرمنده محبت ها و لطف های شما هستم.لینک های پرشین گیگ فعلا خرابه.دست منم نیست که درستش کنم.با یه سایت دیگه آپلود میکنم شاید بتونی دانلود کنی.ممنونم از حضورت عزیزم.یا علی

فاطمه س شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ http://پاتوق هواداران علی ضیا

سلام اره انگار فیلم ها یه مشکلی داره .اخه من اول نظر دادم بعد رفتم سراغ فیلم ها. خیلی ممنون اگه تونستی درستشون کن. التماس دعا . یاعلی

سلام فاطمه جان.من فیلما رو دوباره با همون سایت قبلی آپلود کردم اگه میتونی دانلود کن..فعلا لینک های پرشین گیگ در این وبلاگ غیر فعال هست.اما به رودی با یه لینک دیگه میذارم.ایشاالله بتونی دانلود کنی.یا علی

مه یاس شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ http://motrebe-eshgh.blogfa.com/

سلام...
من موفق شدم فیلم هارو دانلود کنم و الان به شدت خوشحالم...
یه سوال قضیه پشت صحنه برنامه ی قم چیه؟؟؟ من ندیدمش...
التماس دعا...
یا علی...

سلام مه یاس عزیز
خوشحالم که تونستی دانلود کنی.راستش من خودمم اطلاعی ندارم ولی به زودی...یا علی

آراه شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ

ببخشید ولی یه خورده بی نمکه وبت...امیدوارم بهتر بشه.

سلام دوست عزیز.ممنونم از نظرت و حضور گرمی که داشتی.منم امیدوارم بهتر بشه و همه تلاشم همینه.یا علی

یه هوادار شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ

وای سلام سلام عزیزم مرسی بابت عکسها و فیلم

ها دست گلت درد نکنه خیلی اذیتت میکنیم ولی
تو با بزرگواری همه اذیت ها رو نادیده میگیری

بااینکه طبق معمول چون سرعتم پایینه نمیتونم

دان کنم ولی همین که زحمت کشیدی گذاشتی
خودش یه دنیا میارزه

سلام یه هوادار عزیز.دیگه شرمنده نکنین.خیلی خیلی به من لطف داری عزیزم.من خوشحال میشم اگه فیلم یا عکسی از آقای ضیا بخواید و بتونم براتون بذارم.یا علی

شکیبا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام عزیزم
ببخشید یه سوال داشتم من باu1008میتونم به فیس بوک وصل شم ولی شنیدم که تو فیس بوک تصاویر هکر میشه واقعا این طوریه؟
چه جوری این کارو میکنن؟تو سایت اقای ضیا هم همین طوره ؟
اصلا کلا می تونی یه اطلاعاتی راجع به فیس بوک بهم بدی؟
وبلاگ هستم چی اونم هکر شده؟
ممنون میشم اگه به سوالام جواب بدی
دوست دارم یاعلی!

سلام شکیبا جان.منظورت ultrasurf هست؟
منم دقیقا راجع به عکسها نمیدونم.ولی وبلاگ آقای ضیا هک شده.خودشونم اعلام کردن.یا علی

سوگند شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ

مرسی خانومی...

منم ممنون سوگند عزیز از حضورت.

یه دوست شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ

خداییش اینقدر از علی ضیا حمایت میکنی به غیر از علاقه به اجرای خوبش به خودشم علاقه داری؟؟؟

سلام دوست عزیز.شما دوباره یه نگاه به وبلاگ من از اول تا الان بندازی فکر کنم جواب سوالت رو بگیری ولی بازم شما هر جور دوست داری فکر کن.ممنونم که میای و نظرات جالبت رو میذاری.یا علی

نفس دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

تو رو خدا زود اپ کنید دیگه

ممنونم از لطفی که داری نفس عزیز.حتما

فرشته دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.ashianeye-baran.blogfa.com

سلام گلم
چندوقته میخوام بیام اما جور نمیشه
امروز اومدم دیدم اینهمه آپ کردی ذوق مرگ شدم
دستت طلا گلم
راستی التماس دعا

سلام فرشته جان
لطف کردی و به وبلاگم سر زدی.محتاجیم به دعا.یا علی

مهسا چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام عزیزم. مثل همیشه یک یک بود.دستت درد نکنه خیلی زحمت میکشی. خیلی دوست دارم هوادار اقای ضیا! چون منم مثل خودتم. من واست دعا میکنم که حتما بچه های نیمروزی از وبلاگت دیدن کنن و مثل ما لذت ببرن!

سلام مهسا جان.خیلی خیلی ممنونم از لطفت.یا علی

مهسا چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

hالان دارم نیمروزو میبینم.الهی ریشاشو نزده! خیلی دوسش دارم. خیلیییییییی گلی هوادار عزیز

سلام مهسا جان.ممنونم عزیزم از لطفت

س چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام

چ حوصله ای داری واقن

سلام دوست عزیز.ممنونم از لطفت.مرسی که حوصله کردی و اومدی این نظر رو گذاشتی.شما هم حوصله داری ها !!!به هر حال ممنونم از حضورت

مهسا پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام هوادار گل! چرا اپ نمیکنی؟ بابا عکسای جدید مطلب جدید فیلم جدید ! به هر حال ما دوست داریم. دستت بابت همه چی درد نکنهههههههه!

سلام مهسا جان.ممنونم از لطفت.حتما به زودی.یا علی

عطیه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ق.ظ http://www.naghshepakiha.blogfa.com

سلام هوادار عزیز.عالیه-بهت تبریک میگم.راستش یه جورایی حسودی که نه نمی دونم چی بگم بهتره...اخه شماتونستی یه جوری ثابت کنی که واقعا هوادار اقای ضیایاما ماچی..؟ولی خوشحالم که هواداراش انقدر هواشو میخان وخدا هم انقدر هواشوداره که محبوب شده..امیدوارم هروز موفق تر از قبل باشه.
راستی مطمئنم که وبتو حتما دیده ویا خواهد دید وبسیار خوشحال هم میشه.الهی خودم غصه هاتو پرپر کنم
بازم ازت ممنونم .هذچی نیمروزی مثل خودم وخودت میشناسم وبتو بهش معرفی میکنم.خیلی ماهی.
راستی میتونم لینکت کنم؟اگه خواستی بگو باچه اسمی عزیزکم.

سلام عطیه عزیز.اول اینکه از لطفی که به من و وبلاگم داری ممنونم.دوم اینکه همه شما عزیزان با حضورتون و نظرات قشنگی که میذارید ثابت میکنید هوادار سید علی ضیا هستین و من مطمئنم این برای آقای ضیا خیلی باارزشه.درسته ایشون محبوب هستن و لیاقتش رو دارن که محبوب باشن.ممنونم از حضورت.افتخار میکنم که لینکم کنی عزیزم.

راحله سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

ممنونم از حضور قشنگت راحله عزیز.

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

چرا انقدر عصبانی دوست عزیز؟

سام گیس پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ http://shonita.blogfa.com

سلام وای چقد خوشگله وبت واقعا بت تبریک میگم

سلام دوست عزیز.شما خیلی لطف داری.ممنونم از حضور گرمت

رها شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام وبلاگت خیلی با حال و خوب ممنون از همه ی فیلم ها و عکس ها

سلام رها جان.ممنونم از لطفت

بنده ی خدا شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ق.ظ

سلام عکس های تولد اقای جوادزاده باز نمی کنه خواهشا درست کنید چون من خیلی دوس دارم اون عکسارو داشته باشم و یادگاری نگه دارم با تشکر التماس دعا

سلام دوست خوبم.راست کلیک کن و show pictuer رو بزن ببین باز نمیکنه.خبرش رو بده.ممنونم از حضورت عزیزم

زهرا پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام خیلی مچکر از تمام پشت صحنه ها خیلی عالی بود باز هم ممنون

سلام زهرا جان.ممنونم از حضورت عزیزم

بنده ی خدا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ق.ظ

چرا عکس های تولد اقای جوادزائه باز نمی کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تبسم سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ب.ظ


ممنون از برنامه ی خوبتون وممنون از سایت خوبتون الهی قصه هاتون یه دفعه خود به خود پر پر بشه.

دخترکاشونی دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ http://redhome73.blogfa.com

سلام عزیزم.

این عکسها برای من که باز نشد ولی از نظرها معلومه که همشون قشنگ هستن.
جاتون خالی دیشب سید علی ضیا رو تو هیئتمون دیدم .یه شعر هم برامون خوند.
اگه دوست داشتین به من هم سر بزنید.
مواظب خوبیهات باش.
یاعلی.

سلام دوست عزیز.ممنونم از حضور گرمت.چرا باز نشد؟!

الناز شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ

وایییییییی...........چه قدر جالب .........نمیدونستم حامد جوادزاده 28مرداد به دنیا اومده...آخه خودمم 27 مرداد به دنیا اومدم ولی فکر کنم 14 یا 15 سال بعد از ایشون....

Asma چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ


سلام پاتوقتون خیلی شیرین اقای مهندس ممنون اززحماتتون خیلی دوستون دارم انشا الله شنبه میبینمتون مواظب مهربونیت باش خاحافظ.

سلام Asma جان
ممنونم.البته این وبلاگ آقای مهندس نیست.متعلق به هواداراشه

اسماء چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام پاتوقتون خیلی شیرین اقای مهندس خیلی دوست دارم مواظب مهربونی هات باش یاعلی.

اسماء چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ


سلام پاتقتون خیلی شیرین اقای مهندس.انشالله شنبه میبینمتون وانکه خیلی دست دارم مواظب مهربونی هات باش یا علی.javascript:void(0);javascript:void(0);

اسماء جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.asma.com

سلام اقای مهندس دوهفته استراحت خوش گذشت؟

خیلی دوست دارم اینو جدی گفتم .خسته نباشید

ممنون ازبرنامه خوبتون

هستی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ http://gravatar.com

من برااولین باازوبلاگهاتون دیدن کردم واقعاعالی بودسعی می کنم همیشه نگاه کنم
مرسی فدات
بووووووووووووووس

اسماء7 پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://http:/www.ali-ziya.blogfa.com


سلام اقای مهندس خوبید؟شماازدواج کردید؟برنامه ی نیمروز روپنجشنبه هاهم پخش کنید و خیلی مهربون هستیدمواظب خودت وخوبی ها تو مهربونیت باش یاعلی

maryam پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

ba salam
mikhastam ahangai ke aghay ziya emruz tuye barname ejra kard danlood konam . age mishe bezaresh.
mer30

سلام عزیزم
شرمنده من متاسفانه برنامه روز پنج شنبه نیمروز رو ندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد