سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

عکس های علی ضیا در نیمروز

سلام دوستداران سید علی ضیا 

چند تا عکس از نیمروز واسه امروز: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یا علی

نظرات 65 + ارسال نظر
یه هوادار پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام عزیزم واقعا خسته نباشی بهت تبریک میگم وب پرمحتوایی داری

توی وبلاگت ازیه چیزی یشترخوشم میاد و واسم ارزشمنده اینکه واسه همه احترام قائلی باچشمای قشنگت میشینه نظرات و میخونی و تاییدمیکنی یه دنیا ارزش داره

بازم امیدوارم مینگیل مینگیل برات شادیبباره

دقت نکرده بودم شما هم با اسم یه هوادار آپ میکنی

سلام یه هوادار عزیز
من خوشحال میشم که شما نظرات قشنگتون رو بذارید .با افتخار اونا رو میخونم و تایید میکنم.ممنونم عزیزم از حضور گرمت
جالبه هر دومون یه هوادار!
یاعلی

الهام(only ali ziya) جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ http://www.seyedaliziya.blogfa.com

__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$________________
خیلی قشنگ بود

ممنونم الهام جون
خیلی خیلی نظر قشنگی گذاشتی مثل وبلاگت عالیه.
یا علی

عاطفه جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ

سلام ملیکم. ( دمت گرم)

البته از روی ادب

سلام عاطفه جان.ممنونم

فاطمه جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.art74.blogfa.com

سلام عکسات قشنگ بود ولی خیلی بی معرفتی چرا هیچوقت منو خبر نمی کنی

سلام فاطمه جان
باور کن فرصت نشد به کسی خبر بدم.شرمنده....
ممنونم از حضور قشنگت عزیزم.
یا علی

ساره جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.sam-derakhshani.blogfa.com

سلااااااااااااام دوست عزیز

ببخشید که اینقد دیر سر زدم شرمنده

آپ خیلی قشنگی بود مرسی که خبر دادین

سلام ساره عزیز
خیلی لطف کردی عزیزم.ممنونم
یا علی

فاطمه جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام یه هوادار عزیز
خیلی عکس های خوبی بود مرسی

سلام فاطمه جان
ممنونم از حضور گرمت و نظر قشنگی که برام گذاشتی عزیزم
یا علی

فاطمه جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام.ممنون ازوبلگت من برای هیچ وبلاگی نظر نمیگذارم ولی وقتی گفتی دلم میخواد نظرتون درمورد علی ضیا بدونم گفتم منم نظرمو بگم. راستش من خیلی ازشخصیتش خوشم اومده امیدوارم پشت دوربین هم همینجوری باشه

سلام فاطمه عزیز
خیلی لطف کردی و نظر قشنگت رو برام گذاشتی.
یا علی

[ بدون نام ] جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام عزیزیم خوبی؟؟؟؟؟؟ببخشید یه سوال داشتم قسمتی که آقای ضیا گریه میککنن کدوم پارته؟؟من چون کم سرعتم نمیتونم همه رو دان کنم اگه ممکنه بگید تو هرپارتی که واسه دان گذاشتید چه اتفاقی افتاده
که راحت تر بتونم اونایی که میخوام یداکنم

بازم ممنون و ببخشید

سلام دوست خوبم.
تو پارت ۴ آقای ضیا درباره سفری که به کربلا داشتن حرف میزنن و اشک تو چشماشون جمع میشه.
خواهش میکنم.ممنونم از لطفتت
یا علی

یه هوادار جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام عزیزیم خوبی؟؟؟؟؟؟ببخشید یه سوال داشتم قسمتی که آقای ضیا گریه میککنن کدوم پارته؟؟من چون کم سرعتم نمیتونم همه رو دان کنم اگه ممکنه بگید تو هرپارتی که واسه دان گذاشتید چه اتفاقی افتاده
که راحت تر بتونم اونایی که میخوام یداکنم

بازم ممنون و ببخشید

نازنین جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

دوست خوب وعزیزم سلام امیدوارم که حالتون حسابی خوب باشه.ممنونم از عکس هایی که توی وبلاگت می ذاری.این سری هم مثل بقیه عالی بود.امیدوارم سالم وسلامت درپناه حق باشی.

سلام نازنین جان
خیلی ممنونم.شما به من و وبلاگم لطف داری عزیزم.
یا علی

*آرزو* جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام عزیزم واقعا که گلی ولی ان شاالله عمرت مث گل نباشه دستت درد نکنه بابت عکسا مثل همیشه خوشگل بودن برات آرزوی سلامتی میکنم دمت گرمیاعلی

سلام آرزو جان
خیلی خیلی به من لطف داری.ممنونم از نظرات قشنگت عزیزم
یا علی

*آرزو* جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ

ساعت چه اختراع عجیبی است هر لحظه نبودنت را به رخم میکشد

ممنونم آرزو جان از حضور همیشه گرمت

مهتاب جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام گلم خسته نباشی نماز و روزه هات قبول می خواستم یه لطفی در حق من بکنی. برنامه هایی رو که اقای ضیا در حال حاضر تو رادیو اجرا میکننر با ساعت دقیقش برام بنویسی
مرسی

سلام مهتاب جان
راستش من خودم هیچی راجع به اجرای رادیویی آقای ضیا نمیدونم.ولی به یکی از دوستان گفتم اگه بدونه و بفهمم حتما تو وبلاگ میذارم.ممنونم از حضور گرمت عزیزم
یا علی

سارا(گلدختر شهرمون) جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام موفق باشید

سلام سارا جان
خیلی خیلی ممنونم.لطف کردی عزیزم
یا علی

Ghazal جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام !مرسی!
عالی بود.

سلام غزل جان
خواهش میکنم.ممنونم از لطفتت عزیزم
یا علی

[ بدون نام ] جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

مرسی عزیزم از راهنماییت ولی نتونستن دان کنم چون وقتی زدم برای دان نوشت11hrو30min
من شدم اینجوریf

سلام دوست عزیز
بایت حجم فیلم ها واقعا شرمنده.....

رزیتا شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ق.ظ

سلام
ممنون عکسها خییییییییییییییییییلی عالی بودن فقط اگه امکانش باشه از برمامه روز پنجشنبه گزینه دو هم عکس بذار خیلی خوشگل بود آخرین برنامه گزینه جوان
بابت همه چی ممنونم.
در پناه خدا
یاعلی.

سلام رزیتا جان
فکر نکنم از گزینه جوان روز پنج شنبه عکس داشته باشم عزیزم...
شرمنده شما هم شدیما.....ممنونم از حضور گرمت
یا علی

کابوس شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام تبریک تبریک تبریک وبلاگتون عالیه منم جدیدن باهاش آشنا شدم امیدوارم منم تو جمع دوستانه خودتون بپذیرید فقط صفحه که بازمیشه سیاهه و من کشتم خودمو تا خوندم چی نوشتین اشکال ازمنه؟مرسی

سلام کابوس عزیز
ممنونم شما خیلی خیلی به من و وبلاگم لطف دارین.
من نمیدونم دوست عزیز.فکر نکنم اشکالی از وبلاگ باشه.شرمنده
یا علی

ستاره شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام...عالی بود.

سلام ستاره جان
ممنونم از لطفت و حضور گرمت
یا علی

مهشید شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام مثل همیشه عالی. موفق باشی.ممنون که جواب میدی

سلام مهشید عزیزم
خیلی ممنونم.شما همیشه به من و وبلاگم لطف داری
یا علی

منم دیگه شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ

در صورتی که فعالیت این وبسایت همچنان در طرفداری از ضیا ادامه داشته در عین نامردی تمام بعد از هک پاک خواهم کرد...

خودت به خودت گفتی نامرد! خب به یه نامرد چی میشه گفت.
فقط میشه باهاش عین یه نامرد رفتار کرد.
مثلا آدرس خونت رو پیدا کردم و......
اگه این وبلاگ هک بشه از طرفدارای سید علی ضیا کم نمیشه فقط نامردایی مثل تو زیاد میشن.برات متاسفم.من نگران هیچی نیستم.


به قول سید علی ضیا وای تکون خوردم!

*آرزو* شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام عزیزم اون دوستی که گفته تا تو ساعت دقیق آق ضیا که تو رادیو اجرا میکنن رو بزاری باید بگم که در حال حاضر آق ضیا تو رادیو هنوز برنامه ای رو اجرا نمیکنن ببخشید که جوابشو زودتر از تو گفتم دیگه کاری که از دستمون برمیادیاعلی

سلام آرزو جان
ممنونم عزیزم من واقعا اطلاعی از اجرای رادیویی آقای ضیا نداشتم.امیدوارم دوستمون نظر قشنگ شما رو بخونه و مطلع شه.
خیلی خیلی لطف کردی
یا علی

آخرین پرواز شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ http://azeshghtamarg.blogfa.com

سلام
نمازوروزه تون قبول باشه.
من بعضی وقتا (اگه یادم باشه) برنامه نیمروز نگاه میکنم و از برنامه اش لذت میبرم.
وب تون قشنگه و خوشحال هستم که فعالیت میکنید
هم شما و هم اقای ضیا ارزوی موفقیت میکنم
خوشحال میشوم به وبم سر بزنید.
یک شاخه گل برای شما و اقای ضیا.

سلام دوست عزیزم
طاعات و عبادات شما هم قبول.خیلی ممنونم از لطفتت.
بازم با حضور گرمت به ما سر بزن
یا علی

عاطفه شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ

شنبه رو دوست دارم چون تو به من امید میدی

نوشته هامو می گیری جاش کاغذ سفید میدی

شعرامو از بر میخونی برای هرکی عاشق

طلوع یک قصیده رو به قلب من نوید میدی.

تقدیم به نویسنده سایت /علی ضیا وطرفداراشون

( اگه تو متنم کلمه ی جا انداختم یا اشتباه کردم ببخشید چون حفظش کردم)

سلام عاطفه عزیزم
من خیلی خیلی این شعر آقای ضیا رو دوست دارم.منتظر می مونم شنبه بشه تا دوباره بخونه.
کاملا درست بود.خوب خوب حفظش کردی عزیزم.
ممنونم از حضور همیشه گرمت
یا علی

عاطفه یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ

بازم سلام

خانم جان اون قسمت نیمروز که یوسف کرمی رو دعوت کردن ندیدم اونو نداری ؟ عکس یا فیلم


سلام عاطفه عزیز
بله هم براتون عکس میذارم هم فیلم.فقط یه کوچولو صبر کن عزیزم..
ممنونم از حضورت عزیزم
یا علی

[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ

خدایا اگه روزی وقتی جایی چیزی رو شکستیم اون چیز دل نباشه

اولین باری که صدای گامهایت را دوس نداشتم وقتی بود که می رفتی

همه دنیا فدای یک لبخندت ..تو عاشقانه بخند.....بانوی لبخند های دور غصه های زیاد

و بی هیچ علتی با من بدی ولی من قانعم به این....هر جور راحتی

چند صفحه از دفتر خاطراتم را سفید می گذارم شاید روزی برگردی

چقدر از تو دورم چقدر به من نزدیکی

در نگاه من پرواز یعنی با بال شکسته به هوای تو پریدن

دلهای پاک خطا نمیکنند سادگی میکنن و امروز سادگی پاک ترین خطای دنیاست

حالا که آمده ای چترت را بردار اینجا به جز مهربانی چیزی نمی بارد

خدایا فاصله ات تا من خودت گفتی که کوتاهه .......از اینجا که من ایستادم چقدر تا آسمون راهه

می خواستم جواب سلام از تو بشنوم....حالا که میل توست حداحافظی کنیم

تو اغاز همه ی خوبی هایی به توکل نام اعظمت حضرت اغاز

تو نباشی...باران ببارد نبارد...هیچ فرقی نمی کند....من مانده ام و دلواپسی .....کاش لحظه رفتن دستی تکان می دادی برای خداحافظی

این شعرای آقای ضیاتقدیم به توعزیزدلم نویسنده وبلاگ




سلام دوست عزیزم
خیلی خیلی لذت بردم.یک دنیا ممنون عزیزم.
یا علی

فاطمه یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.art74.blogfa.com

.سلام بدو بیا اپم نظر یادت نره

محدثه جون!!!! دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام!!!!!!!
عکسا عالیه......اما یه نظراساسی::میشه حداقل رو یعضی از عکسا ادر سایتتو ننویسی؟
بابا مادیگه پایه ایم بییایم اینجا.....
عکس اَ چش میندازه........

سلام
چرا آدرس وبلاگ رو نندازم؟؟؟؟مگه فرقی داره؟؟؟

عالیه دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ http://WWW.BAZIGAR90.BLOGFA.COM

ناراحت نشی ها ولی مجری فقط و فقط و فقط هومن حاج عبداللهی نه این پسره ی شهرستانی.خیلی حرفای تکراری می زنه و اجراش خیلی کلیشه شده.

سلام عالیه جان
نه عزیزم.اصلا ناراحت نشدم.خود آقای ضیا معتقدند که انتقاد ها هم براشون لطف مردمه.نظر شما هم قابل احترامه. هومن حاجی عبداللهی هم مجری خوب و موفقیه.به نظر من سید علی ضیا هم مجری خیلی موفقیه و هر روز یک اجرای جدید رو به نمایش میذاره.برای من اصلا کلیشه نیست.
ممنونم از حضور گرمت
یا علی

alireza سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ

عالیه ولی عکساتون یکم قدیمیه لطفااب کنید

سلام علیرضا جان
ممنونم .بله حق با شماست.حتما به زودی عکسای جدیدی میذارم.
یا علی

maryam شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

salam salam kheyli hamechi khobo bahal boooodddd mercccccccc ye alameeeeeeee

سلام مریم عزیز.ممنونم از لطفت و حضور گرمت.یا علی

روشنک دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام خوبین شما نماز روزه هاتون قبول ممنون به خاطر عکسا عالی بودن
یاعلی

سلام روشنک جان.نماز و روزه های شما هم قبول حق.من از شما ممنونم بابت لطفتون و حضور گرمی که در این وبلاگ داشتین.یا علی

روشنک جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام عزیزم نمیدونم چرا هیچی نمیتونم دانلود کنم خب یه جوری بذار ما هم دانلود کنیم البته بی زحمت چون این همه زحمت میکشیدم زیادیه ممنون گلم

یا علی

سلام روشنک جان.حتما درستش میکنم.ممنونم از حضورت

رقیه سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

خیلی باحالی
عاشقتم
عزیزمی
باور کن دوستت دارم
حالا چی کار کنم که بهت برسم
دارم از دوریت میمیرم
با تو نیستم جوگیر نشو!!!!!!!!!!!!!!!!
برنامه تون عالیه
مینگیل مینگیل یا علی

ممنونم از حضورت و نظر قشنگی که گذاشتی رقیه عزیز

شروین و شایان یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

منم با عالیه جون موافقم.هومن حاج عبداللهی خیلی باحال تر از علی ست.

سلام دوست عزیز.نظر شما کاملا قابل احترامه.ممنونم از حضورت.

یکی یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ق.ظ

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه چقدضیاضیامیکنین بسه دیگه هواداری هم حدی داره خودتونوبه کشتن ندین.

ممنونم از نظر با مزه ای که گذاشتی!!!

یه هوادار جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام ,منم مثل خودتون یه هوادارم ,عکس ها و مطالب وبلاگ عالیی ,اگه میشه عکس های آقای جواد زاده رو هم بزارین ممنون مشیم .التماس دعا ...یا علی

سلام دوست عزیز.اینجا وبلاگ سید علی ضیاست ولی از اونجایی که آقای جودزاده دوست آقای ضیا هستن و شما هم افتخار دادی و درخواست کردین حتما عکس های ایشون رو میذارم.ممنونم از حضورت

سوگند دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام ,امیدوارم حالتون خوب باشه ,وبلاگ تون خیلی عالیی ,هم عکس هاتون هم مطالبتون ,بازم حتما می زنم ,موفق باشید .

سلام سوگند عزیز.ممنونم از لطفت و حضور گرمت عزیزم

مائده پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ http://ali_ziya64.blog sky.com

باسلام
لطفااگه می شه تیتراژ برنامه ی نیمروزدرشب های قدر را برای دانلود بذارید.

سلام مائده جان.شرمنده فکر نکنم اون تیتراژ رو داشته باشم.ممنونم از حضورت

مهشید جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ

علی عشقمه کی گفته که هومن بهتره اصلا قابل مقایسه نیستن تو رو خدا اینجوری راجع بهش حرف نزjavascript:void(0);نین مرسی یه هوادار عزیز از عکسای زیبات ممنونjavascript:void(0);javascript:void(0);javascript:void(0);

ممنونم مهشید عزیز از حضورت

نازنین جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام علی جون شمارتو می خواستمقول میدم به کسی ندم[

سلام نازنین جان
باید بگم متاسفانه اینجا من هوادار جوابگوی شما هستم و آقای ضیا در اداره این وبلاگ هیچ نقشی ندارن.ممنونم از حضورت

مریم یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ

عاشقشم

arezoo چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

bebakhshid man taze omadam ina be chi zogh kardan??????????????

ممنونم از حضورت عزیزم
حتما به خاطر مجری محبوب شما!

خاطره سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام من تازه اومدم من شمارشومیخواستم میشه یه کمکی بکنی ممنونت میشم عزیزم اخه خیلی دوسش دارم

سلام خاطره جان.من شماره ایشون رو ندارم عزیزم!

armin سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

salam khili doset daram allllllllllllllllllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiii jon

باران دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام گلم
یه سوال داشتم اگه میشه زودتر به من جواب بدین .
جدی جدی علی ازدواج کرده یا شایعست ؟ اخه امروز امین اذری ازدواج علی رو تبریک گفت ولی علی انکار کرد .

سلام باران جان
آقای آذری نگفت تبریک واسه چی هست!خود آقای ضیا هم گفت نمیدونم واسه چی بهم تبریک گفت....
من نمیدونم این خبر صحت داره یا نه ...........

ثریا سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی دریک جمله عاشقتم. ومنتظرجوابت

میترا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام گلم اپ خیلی خوبی داری مممنونم بابت همه چیز

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

چرا سر قرارمون نیومدی........................

!!!

حسین سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

عاشقتم .

ممنونم از حضورت دوست عزیز
امیدوارم آقای ضیا نظرات قشنگتون رو بخونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد