سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

رمضان ، میهمانی ملکوت

 

 

 امام صادق-ع:
خواب روزه دار عبادت،
خاموشی او تسبیح،
عمل وی پذیرفته شده
و دعای او مستجاب است.” 

  

 

آغاز ماه رمضان رو به سید علی ضیا و همه هواداران گلش تبریک میگم و امیدوارم این ماه مبارک برای همه خیلی خیلی پربرکت باشه و دعاهای همه شما عزیزان مستجاب بشه. 

ببخشید.......میدونم خیلی دیر کردم .قول میدم جبران کنم. 

واسه امروز چند تا عکس از علی ضیا در برنامه نیمروز: 

  

 

 

  

 

  

 

 

  

 

 

 

  

 

 

به سبک علی ضیا

مواظب خوبی هاتون باشین 

 

یا علی

نظرات 45 + ارسال نظر
Ghazal چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ http://ali-ziya64.blogsky.com

ماه مبارک آمدای دوستان بشارت
کزسوی دوست ماراهردم رسداشارت
آمدنویدرحمت ای دل زخواب برخیز
باشد که باقی عمر جبران شود خسارت.
سلام.فرا رسیدن ماه رمضان رو به همه مسلمون ها مخصوصا هوادار های سید علی ضیا تبریک میگم..
راستی تو سایت www.aparat.com اون قسمت سبزی پاک کردن اقای ضیا برای دانلود هست.
یاعلی

سلام غزل عزیز
ممنونم.منم به شما دوست عزیزم ماه رمضان رو تبریک میگم و امیدوارم نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق قرار بگیره.
بازم ممنون
یا علی

نازنین چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

دوست خوب ومهربون سلام آغاز ماه مبارک رمضان روبهتون تبریک میگم.امیدوارم سالم وسلامت در زیر سایه ی پروردگار باشید.عکس های خیلی خوبی بود.بازم سپاس گزارم از زحمات بی دریغت.

سلام نازنین جان
منم تبریک میگم امیدوارم این ماه برای شما ماهی بسیار پربرکت باشه.نماز و روزه هاتم قبول درگاه حق قرار بگیره.
ممنونم لطف داری.هر چی هست وظیفه هست...و خوشحالم اگه بتونم در قبال هنر سید علی ضیا کاری برای هواداران عزیزش بکنم.

یلدا چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام....بنظر شما این همه تعریف اغراف آمیز نیست...من خودمم از دوستداران ایشون هستم....اما...یکم ...!!!این نوع تعریف و تمجید یه چیز دیگه رو میرسونه!!در خوبی ایشون شکی نیست اما فکر کنم خودشونم میدونن که نیمی از هوادارانشون بخاطر چهرشونه...!!!

سلام یلدا جان
من فکر نمیکنم در مورد علی ضیا تعریف و تمجید عجیب و غریبی کرده باشم. میشه بگی کدوم قسمت وبلاگ من این تعریف و تمجید رو دیدی؟
اینکه آقای ضیا از نظر چهره و ظاهر چیزی کم نداره چیزیه که در موردش شکی نیست...اما تلویزیون و سینمای ما کم از این چهره ها نداره.....بازم هستن مثل علی ضیا اگه به چیزایی که شما میگین باشه.......اما دلیل شخصی من واسه زدن این وبلاگم همون چیزیه که اول وبلاگم نوشتم.....برای خود شخص علی ضیا و اجراش احترام زیادی قائلم و دوسش دارم...همین
دوست خوبم علاقه دلیل نمیخواد.... به علایق دوستانت احترام بذار....حالا واسه هر چی....مهم نیست واسه....
من به همه هواداران سید علی ضیا احترام میذارم و همشون منت میذارن و به وبلاگ من سر میزنن.همینطور شما یلدا جون
ممنون از حضور گرمت و نظر قشنگت...

ساره چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.sam-derakhshani.blogfa.com

سلااااااااااااااام دوست عزیز

ممنونم برای عکسای زیبایی که بهم دادین واقعا عالی و قشنگ بودن خیلی خیلی قشنگ بودن

مرررررررررررررررسی

امیدوارم که بتونم زحماتتون رو جبران کنم

سلام ساره عزیز
خواهش میکنم عزیزم قابلی نداشت
من وبلاگ شما رو خیلی دوست دارم .
خوشحالم که خوشت اومده

وبلاگ مهدی پاکدل پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ق.ظ

سلام
ماه رمضان بر شما مبارک
با فیلم جشنواره کیش
عکسی از حضور مهدی پاکدل در یک کنسرت موسیقی و
حضور در یک برنامه رادیویی آپم.تشریف بیارید،خوشحال میشم

سلام دوست عزیزم
ممنون.برای شما هم میارک.نماز و روزه هاتون هم قبول حق.
حتما میام عزیزم

یه رهگذر پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام این عکسا رو از کجا میاری؟نکنه عکاس پشت صحنه ای؟...آقا سام خوبن؟...

سلام دوست عزیز
دیگه از یه جایی میاریم.......
عکاس پشت صحنه؟؟؟!!!

مرجان پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.aliziya-fansclub.blogfa.com

سلام خوبید؟
منم یه کلوپ هواداری برای اقای ضیا ساختممیخواستم ازتون اجازه بگیرم که عکساتونو بذارم تو کلوپ البته خودتون ادرسو روی عکسا نوشتید فکر میکنم منبعش مشخص باشه.البته من بعضی از عکسا رو میخوام نه همشو.لطفا بیاین وبم بهم خبر بدین

*آرزو* پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

دوست خوبم بابت عکسا ازت ممنونم عزیزم یه درخواستی ازت داشتم اگه ممکنه زود جوابمو بده خواستم اینه که فردا آقا ضیا ساعت۱۹از شبکه قم برنامه دارن می تونی برام دانلودش کنی اگه این کارو بکنی که خیلی ممنونت میشم خواهش میکنم با فرمت دیگه بزار بازم ممنون

سلام آرزوجان
من خیلی شرمنده شما هستم....
من به شبکه های استانی دسترسی دارم ولی متاسفانه یه مدت طولانی میشه که شبکه نور(قم) خراب شده و نمیگیره.فکر نکنم بتونم این برنامه رو ببینم.شما اگه دیدی یا خبردار شدی میشه جایی دانلودش کرد به منم بگو عزیزم.
ممنونم

زهرا پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://30nema-stars.blogfa.com/

سلام وبت عالیه به به داداش ضیا^^
خواستی با اسم
*ღ*ستارگان سینما *ღ*
بلینکم بعد بخبرونم با چی بلینکمت؟
حیف که من نمیتونم برنامه ی قم رو ببینم
بای بای

سلام زهرا جان
ممنونم از حضور گرمت در وبلاگ سیدعلی ضیا و نظر قشنگی که گذاشتی
حتما لینکت میکنم
متاسفانه منم فکر نکنم بتونم ببینم

زهرا پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام وبت عالیه به به داداش ضیا^^
خواستی با اسم
*ღ*ستارگان سینما *ღ*
بلینکم بعد بخبرونم با چی بلینکمت؟
حیف که من نمیتونم برنامه ی قم رو ببینم
بای بای

مریم جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ق.ظ http://www.hichinemigam.blogfa.com

سلام
من تازه با وبت آشنا شدم
عکساتو هیچ جا ندیده بودم واقعا وبت محشره
گفته بودی هر فیلمی خواستیم واسه دانلود میذاری
میشه فیلم کامل روز مادر از اونجایی که نیمروز شروع میشه تا اونجایی که نیمروز تموم میشه
بذاری...ممنون میشم
منتظرم
هرموقع آپ کردی حتما خبرم کن
مرسی
روبه راه باشی نه رو به بیراه:به سبک علی ضیا

سلام مریم جان
لطف داری عزیزم.ممنون
من برنامه روز مادر رو از لحظه ای که خانم احدیت عزیز وارد میشن تا پایان برنامه دارم ولی قبل اون رو شرمنده ....
به زودی این فیلم رو میذارم.حتما
ممنونم از حضور گرمت

یه هوادار جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام خسته نباشید امدوارم روز به روز وبلاگتون بهتر بشه

ببخشید امکان اره قسمت سبزی پاک کردن آقای ضیا رو و کیک خوردنشون رو واسه دانلود بذارید؟؟؟؟

سلام دوست عزیز
ممنونم
سبزی پاک کردن آقای ضیا رو براتون میذارم اما کیک خوردنشون رو شرمنده خودمم ندیدم...

نازنین جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام دوست خوبم امیدوارم که حالت حسابی خوب باشه یه خواهشی دانشتم میشه لطف بکنی و اون قسمتی رو که آقای یوسف کرمی اومده بودن به برنامه رو واسه ی دانلود بذاری؟ممنونت میشم

سلام نازنین جان
حتما دوست عزیز.درخواست برای این قسمت زیاد بوده حتما به زودی این قسمت رو واسه دانلود میذارم
ممنونم از حضور گرمت دوست عزیزم

مرجان جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.aliziya-fansclub.blogfa.com

سلام
چرا جوابمو ندادی؟خوب اگه دوست نداری هم بگو بهم.

سلام
نه عزیزم .من خواستم بیام تو وبلاگ قشنگت پاسخ سوالت رو بدم اما یه مشکلی برام پیش اومد فرصت نشد.
از نظر من هیچ مشکلی نیست شما میتونی از عکسا استفاده کنی.
موفق باشی دوست خوبم.

غزل شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام خوبم!اول از همه بابت عکسای قشنگی که میذاری ممنون واقعا عالیه!!!اما فقط یه خواهش تورو خدا برنامه روز مادر رو از ابتدایی که خانم احدیت وارد استودیومیشن تا اخری که دیگه برنامه نیمروز تموم میشه رو واسه دانلود بذار هنوز خیلیامون هستیم که برنامه اون روز رو ندیدیم.تورو خدا اگه میشه زود اقدام کن خیلی وقته ما منتظریم که یه با مروت بیاد وبرنامه اون روز رو واسه دانلود بذاره!
امید وارم روز به روز موفق تر بشیبه امید اینکه واسمون بذاری واسه دانلود۱ممممممممرررررررررررسسسسسسسسسییییییی

سلام غزل جان
ممنونم خیلی به وبلاگم لطف داری
حتما این قسمت رو میذارم شک نکن
ممنونم از حضور گرمت در وبلاگ سید علی ضیا

مهدیه شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام گلم خوبی نماز روزت قبول. خلاصه دلم واست خیلی تنگ شده پس چرا این قدر دیر دیر آپ میکنی! به خدا دیگه خجالت میکشم بگم: پس چرا فایل جدید واسه دانلود نمیذاری؟اخه میدونم اگر هم بخوای بذاری باهمون فرمت قبلی میذاری پس بهتره نگم.حالا اینا رو ولش کن دیدی امروز علی اقا؛ اذری یا به قول ما تبریزی ها ترکی حرف زد؟ کلن امروز یه جورایی..........خیلی حال کردم........... راستی تو بلدی ترکی حرف بزنی؟ بای بای

سلام مهدیه جان
مطمئن باش این دفعه میتونی دانلود کنی
دیروز برنامه رو کامل ندیدم ولی همون یه کمی هم که دیدم کلی لذت بردم
نه!شرمنده من اصلا بلد نیستم ترکی حرف بزنم....
ممنونم از اینکه همیشه به وبلاگم میای و نظرای قشنگت رو میذاری عزیزم

عاطفه یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام مرسی هوادار عزیز عکس ها عالی بودن.

میشه عکس های هر برنامه رو بذاری.؟

خیلی خوب میشه.

سلام عاطفه جان
خیلی ممنون دوست عزیز.شما لطف دارین.
امیدوارم بتونم هر روز عکسای برنامه رو بذارم.چشم
ممنون از نظر قشنگتون

*آرزو* یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام خوبی دوست عزیزم چرا آپ نمیکنی عزیزم میشه اون قسمتی که مهدیه جون گفتن آقا ضیا ترکی حرف زدن رو بزاری و دیگه اینکه میتونی تیتراژ ابتدا و پایانی برنامه رو بزاری ببخش که این همه دارم دستور میدم امیدوارم از خدا هر چی خواستی بهت بدهیاعلی

سلام آرزوجان
خیلی خیلی ازت ممنونم که بهم گفتی آقای ضیا مهمان برنامه قم هستن،چون من اصلا خبر نداشتم.به شما گفتم نمیتونم ببینم ولی در آخرین ساعات مونده به شروع برنامه تونستم شبکه رو درست کنم و ببینم.ولی متاسفانه ترکی حرف زدن آقای ضیا رو ندیدم.به زودی قسمت هایی از این برنامه رو در وبلاگ قرار میدم.
ممنونم از نظرات قشنگت دوست عزیزم
یا علی

غزل یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام دوست عزیزم خوبی؟ما خیلی دلمون برات تنگ شده چرا اینقدر دیر اپ میکنی ناراحت نشیا ولی یه خورده دیر به دیر میای میشه عکس ها و دانلود برنامه ی قم رو هم برامون بذاری ممنون میشیم چون اینطوری دل هممون رو شاد میکنی!!! راستی شما اسم خواهر اقای ضیا رو میدونید بزرگتر ا
ز خودشه ازدواجم کرده؟
مرسی ازوبلاگ قشنگت
یا علی

سلام غزل جان
من فقط میتونم بگم شرمنده.....
به زودی زود آپم
در مورد خواهر آقای ضیا مطمئن نیستم ولی فکر کنم اسمشون شیما باشه .فکر کنم بزرگترن و ازدواج هم کردن.البته من ایجوری شنیدم.
خلاصه اگه اشتباه کردم هم از شما و هم آقای ضیا معذرت میخوام...

س جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

الان فکر میکنید مهرداد صدیقیان میاد شما ها را میگیره بعدشم مگه اینهایی که خوشگلن موفقند خوشگلشون گلزار بود که اینقدر مغرور شده که هیچ کس باهاش کار نمیکنه

niki پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ق.ظ

قابل توجه س باید بگم نه مهرداد...ونه گلزار هیج کدومشون هیچ مالی نیستن خصوصا تو قیافه ولی درمورد غرورگلزار بات موافقم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

دوست پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://khaneyedoost-inja.blogfa.com

سلام!
شما میدونید چرا وبلاگ آقای ضیائ به روز نمیشه؟هک شده؟
ممنون بابت پاسخ

سلام دوست عزیز.بله وبلاگ "هستم" هک شده

[ بدون نام ] دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ

سیده زهرا دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ق.ظ

سلام وبلاگتون عالیه فرارسیدن ماه محرم روبه شماوآقای ضیاءتسلیت میگم من هم میتونم یه وبلاگ برای حمایت ازآقای ضیاءراه اندازی کنم.

ممنونم از لطف وحضور گرمت عزیزم

محیا چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام دوست خوبم وبتون عالیه ممنون ..چرا ۵شنبه ها نیمروز نشون نمیده من طول هفته نمی تونم ببینم ..به خاطر همین ناراحتم

مینا سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام خوبین ایا راسته اقای ضیا ازدواج کردن
وب لاگ شخصی هم دارن

ملکیان فینی جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

با سلام از نهاد رهبری دانشگاه اراک مزاحمتون میشم. متاسفانه نتونستم شماره همراه شما را پیدا کنم. هیئت دانشجویی محبان اهلبیت (ع)نهاد رهبری دانشگاه اراک در نظر دارد جشن استانی میلاد حضرت زهرا(س) را در سال آینده برگزار کند. از جنابعالی درخواست اجرای برنامه را داریم. اگر امکان دارد شماره همراه خود را به پست الکترونیکی اینجانب ارسال نمایید تا هماهنگی با شما صورت بگیرد. در ضمن اینجانب همشهری شما از فین کاشان هستم. باتشکر فراوان

سلام
امیدوارم آقای ضیا نظرتون رو بخونن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

سیده زهرا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام خسته نباشید وبلاگتون عالیه.

سلام سیده زهرا عزیز
ممنونم از لطفت عزیزم

سیده زهرا جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام من برای آقای ضیا یه هدیه گرفتم میخواستم بدونم چجوری میتونم بهشون بدم؟بازم ممنون

مهسا جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام به علی جون به خاطر اجرای قشنگشون تبریک میگم و امیدوارم همیشه تو همه ی مراحل زندگیشون موفق باشن وتوسال91هم نیمروز رو اجرا بکنن

زینب جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

مرسی عزیزمن هم مثل تو وخیلی های دیگه علی ضیاواجرای بی نظیرشو دوست دارم وبهش خسته نباشیدمیگم

اغظم یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ب.ظ

salam hkobe mano to jamaton rah meden

اسما جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه یه خواهشی دارم میشه

اون برنامه ای روکه آقای مهندس ترکی حرف زدن روبذارید؟!مرسی

بابت زحمات شما

اسما شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.ali-ziya64.blogsky.com


سلام خسته نباشید میشه اون جایی روکه علی ضیا ترکی حرف

زدن روبذاریدواسه دانلود؟ مرسی اززحمات خوبتون

nafas چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام اقاعلی من خیلی دوست دارم دیگه این اخرین امیدمه که بتونم یه جوری پیدات کنم فکرنکنم خواسته زیادی باشه توایمیلم منتظریک پیغام ازطرف شماهستم.

shakiba چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ http://faelhy.com

علی ضیا دوست دارم از ته قلبم

fafa پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:00 ب.ظ

هرکسی را بهر کاری ساختن...
صفای نیمروز با علی ضیاء بودو ماه عسل با احسان علیخانیش.
شما اصللللللللللا نمیتونید دم افطاری حال مردمو منقلب کنید...
راستی سلام

سلام
صفای برنامه ماه عسل رو لحظه های زیبای قبل افطار میسازه دوست عزیز و همین لحظه هاست که مردم رو منقلب میکنه اصل دل خودمونه نه مجری یه برنامه!!!
بازم نظر شما محترم

سارا هستم دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام من تازه به وبلاگتون اومدم یه سوال راسته که میگن خواهر علی ضیا همسر علیرضا عصاره؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام سارا جان
بله اما این فقط یک تشابه اسمیه عزیزم!!!

فاطمه پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام واقعا؟یعنی شیما ضیا که همسرعلیرضا عصار خواننده است خواهر علی ضیا نیست؟

سلام فاطمه جان
مگه اصلا اسم همسر علیرضا عصار شیما ضیاست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alone دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام دوستان فطفا یکی حقیقترو بگه که اقای عصار شوهرخواهر دادا ضیان یانه

مهیا دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

تا اون جایی که من میدونم خواهر دادا علی همسر علیرضا اعصاره.اینو خود علی ضیا تو یکی از مصاحبه هاش گفته بود.البته به خواننده بودن شوهر خواهرش اشاره ای نکرده بود. من عکس همسر علیرضا اعصار رو دیذم.

هستم(زینب سادات) شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ

به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
مهیا جان شوهر خواهر آقای ضیا علیرضا عصار هستن ولی ایشون خواننده نیستن و فقط تشابه اسمی به علیرضا عصار(خواننده )دارن .
یا علی.

مهسا سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ

[:S019:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد