سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

سید علی ضیا

این وبلاگ تقدیم به علی ضیا و همه هواداران خوبش

عکس برای دوستداران علی ضیا

امروز یه سری عکس های شخصی از سید علی ضیا گذاشتم.امیدوارم خوشتون بیاد  

راستی سلام... 

  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

   با تشکر از شایان عزیز  www.shayanyadollahi.blogfa.com 

 

و حالا بازم عکس از برنامه جذاب نیمروز   

منتظر نظرات قشنگتون هستم 

امیدوارم آقای ضیا هم عکس ها رو ببینه و خوشش بیاد.

 

 

 

 

  

 

 

  

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 یاعلی

نظرات 42 + ارسال نظر
شایان پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.http://www.shahinyadoolahi.blogfa.com/

کلیپ اخر نابرده رنج واسه دانلود با صدای خواجه امیری بدو بیاا ودنلود کن. نظر یادت نره. واقعا عکسای نیمروزت قشنگه. دستت دردنکنه.

حتما میام.ممنون
عکسها هم قابلی نداشت آقا شایان گل.

ٌسوسن پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

عکس هاتون خیلی عالی بود مرسی

خواهش میکنم دوست عزیز
بازم به وبلاگ "سید علی ضیا "سر بزن

نازنین جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

دوست خوبم بازم سلام و بازم ممنون بابت وبلاگ خیلی خیلی خوبت عکس های خیلی خوبی بود امیدوارم عکس ها وکلیپ های بیشتری توی سایت خیلی خیلی خوبتون بذارید و واقعا ممنونم از اینکه به نظرات رسیدگی می کنید

سلام نازنین جان
ممنون .شما به من و وبلاگم لطف دارین.امیدوارم بتونم لطف شما عزیزان رو جبران کنم.

مهدیه جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟وای چه عکسای قشنگی بودن قربونت برم خدادلت رو شادکنه که دلمو با این عکسای خوشگلت شاد کردی.امروز حالم خیلی بد بود اما وقتی چهارمین عکسو دیدم کلن دل بنشاط شدم بازم مرسسسسسسسسسسسسسسسی.

سلام مهدیه جان
خواهش میکنم.بازم از اینا عکس ها برات میذارم.
هدف من در این وبلاگ شاد کردن دل علی ضیا و هوادارانشه.امیدوارم بتونم به هدفم برسم.

*آرزو* جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام دوست خوبم دستت درد نکنه بابت عکسا مثل همیشه عالی بودن ولی این یکیها هم زیاد بودن وهم اینکه خیلی خیلی عالی بودن بازم دستت درد نکنهموفق و سربلند باشی عزیزم بازم از این عکسا خوشمل باحال بزار باشه

سلام آرزو جان
خواهش میکنم عزیزم
حتما بازم عکس از نیمروز میذارم.
ممنون که اومدی و نظر قشنگت رو برام گذاشتی.لطف کردی

پردیس شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ

واااااااااااااااااااای خدای من اینجا خیلی باحاله من که خیلی لذت بردم
راستی اگه میشه عکس های خوردن کله پاچه رو به همراه کلیپ صحنه ترسیدن علی ضیا از کله گوسفند رو هم بذارین . ممنون از وبتون خییییییییییییییلی دووووووووووووووووستون داااااااااااااااااااااااااااارم

ممنونم پردیس عزیز.لطف داری
باشه حتما عزیزم در اولین فرصت

مهشید شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام. عکس های عالی بود. مرسی . میشه عکس از علی ضیا و پدرش بذاری

سلام مهشید عزیز
حتما اگه پیدا کردم براتون میذارم
خیلی لطف کردی.مرسی

سوسن شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

اگه می شه عزیزم عکسای جدید وبیشتری بذارین عکسای الانتون هم خیلی عالیه گلم

حتما سوسن عزیز براتون عکسهای بیشتری میذارم.
ممنونم عزیزم

مهدیه شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام عزیزم چطوری خانومی؟بازم یه زحمت کوچولو برات دارم؟اگه میشه کلپ قسمتی رو که اقای ضیا داشتن سبزی پاک مبکردن رو واسه دانلود بذار.فقط گلم جون هرکی دوست داری؛فرمتش بافرمتای قبلی فرق داشته باشه راستی قراربود فایل هایی با فرمت های جدید بذاری پس چی شد؟ ببخشید مثل اینکه زحمتم زیادم کوچولو نبود اخه عزیزم میدونی که ما جز شما کسی رو نداریم به قول معروف سایت امیدمونه............قربانت تا بعد راستی مواظب خوبی هات باش...........

سلام مهدیه عزیز
باید ببینم اون قسمت رو تو فیلمام دارم یانه.امیدوارم شرمنده شما دوست عزیز نشم.
حتما در اولین فرصتی که پیدا کنم.این روزا یه کم درگیرم.ولی چشم حتما خیلی زود این کار رو میکنم.
ممنونم شما خیلی خیلی به من و وبلاگم لطف داری عزیزم

نازنین یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

دوست خوبم سلام امیدوارم حالت حسابی خوب باشه.ازت یه خواهشی دارم اون قسمتی که آقای امین آذری قسمت هایی از پشت صحنه روگزارش میکنه روهم برای دانلود بذارید.باتشکر از زحمت های بی دریغت.

سلام نازنین جان
حتما براتون این فیلم رو میذارم
ممنونم از لطف بی دریغت عزیزم

ساره یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.sam-derakhshani.blogfa.com

سلام دوست عزیز

مرسی که به وبم سر زدید

ممنون میشم اگه بگید عکسای سام در برنامه گلخانه رو کجا باید پیدا کنم

سلام ساره عزیز
ممنونم از لطفت

*آرزو* یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام دوست خوبم اگه عکس پدر بزرگوار آقا ضیا رو میخوای تو این وبلاگ گذاشتن http://www.aliziya-fansclub.blogfa.com/دیگه کاری که از دستمون برمیاد مواظب خوبیات باش عزیزم.......

سلام آرزوجان
خیلی ممنونم.لطف کردی

love یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ http://seyedaliziya.blogfa.com

ممنون اما نمیدونم چیکار کنم که عکسهام باز بشه
اگر شما میدونید من چیکار کنم لطفا کمکم کنید

Ghazal یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ http://ali-ziya64.blogsky.com

سلام!
اون قسمت نیمروز روداری که از یه ارایشگر توبرنامه دعوت کرده بودن؟ممنون میشم اگه واسه دانلود بزایش!
یاعلی

سلام Ghazal جان
باشه حتما این قسمت رو براتون میذارم.
لطف کردی عزیزم

فاطمه دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.art74.blogfa.com

سلام خوبی چرا عکس جدید نمی ذاری؟یادت نره هر وقت عکس جدیدی گذاشتی منو خبر کن

سلام فاطمه جون
چشم حتما به زودی عکس های جدید از سید علی ضیا در وبلاگ قرار میدم.

طاهره سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام..........منم علی ضیارودوست دارم اماقبول کن که به سام درخشانی نمیرسه........اصلاسام یه چیز دیگه اس..........راستی بابت عکساممنون جالب بودن

سلام طاهره جان
خیلی لطف کردی که از وبلاگ"سید علی ضیا" دیدن کردی و نظر قشنگت رو گذاشتی.
بله باهاتون موافقم آقای سام درخشانی عزیز عالی هستن....من براشون خیلی خیلی احترام قائلم و دوستشون دارم ولی خب سام درخشانی بازی میکنه و علی ضیا اجراٰ.به نظرم هر کدوم در کار خودشون موفق هستن و البته هر دو دوست داشتنی....
ممنونم

*آرزو* سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام عزیزم چرا آپ نمیکنی منتظریمعزیزم میشه بگی اسمت چیه و کلن مشخصاتتو برام میگی(فضولیه دیگه)

سلام آرزو جان شرمنده ...........به زودی زود آپ میکنم
اگه روی یه هوادار کلیک کنی مشخصاتم میاد عزیزم اسمم بمونه تا بعد..........

السا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ

شما آقای ضیا رو از نزدیک دیدین؟

سلام السا جان
نخیر متاسفانه من ایشون رو از نزدیک ندیدم.
ممنونم از حضورتون دوست عزیزم

ندا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ http://nazi3@yahoo.com

من ازتون تشکر می کنم که زحمت می کشین باتشکر از عکساتون

خواهش میکنم.ممنونم از حضورت ندا جان

رها یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.nyazz.blogfa.com

سلام وبلاگتون خیلی خوب. ولی تو رو خدا تعداد عکساتونو زیاد کنید.
جون رها یه وبلاگم واسه احسان علیخانی درست کنید .

سلام رها جان.حتما به زودی سری عکس های شخصی سید علی ضیا در وبلاگ قرار می گیره.بهتره از یکی دیگه بخوای عزیزم من همینجوری هم با این وبلاگ و فیلم های خرابی که برای دانلود میذارم جلوی آقای ضیا و همه هوادارانشون شزمنده هستم.ممنونم از حضورت عزیزم.

رازک دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

ممنونم رازک عزیز از نظر قشنگی که برام گذاشتی

رازک شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام لطفاعکس های خفن تراز علی رامون بذار.
راستی میدونی ماشین علی چیه؟
واقعا ممنون.

سلام رازک عزیز.نه من نمیدونم ماشین آقای ضیا چیه!
اگه منظورتون عکس های شخصی ایشونه باید بگم متاسفانه من خیلی به عکس های شخصی ایشون دسترسی ندارم.
ممنونم از حضورت عزیزم

سام درخشانی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

gOli jOon یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام ملکمم من هرچی صبر کردم عکسا نیومد ولی با خوندن نظرا فهمیدم قشنگ بودن فکر کنم ماشینش پراید باشه

تهمینه سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ http://sh.tahmieh@yahoo.cam

سلام من فقط دلم میخواه سید علی ضیا را از نزدیک ببینم یا حداقل با ایشون صحبت کنم اصلا شما خودتون تا حالا با ایشون صحبت کردید اگه میشه حتما بهشون بگید .یا علی

سلام تهمینه جان.امیدوام از نزدیک ایشون رو ببینی.نه منم ندیدم و باهاشون صحبت نکردم
ممنونم از حضورت

اسماء7 سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ http://http:/www.tahmineh@yahoo.cam

سلام خوب هستید ؟ لطفابه علی بگید خیلی دوسش دارم ودلم واسش یه ذره شده خسته نباشید یاعلی

سلام اسما جان.امیدوارم نظر قشنگت رو آقای ضیا بخونه
ممنونم از حضور گرمت عزیزم

قدرتی-قوچان دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ق.ظ

زهرا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام عزیزم خواستم به داداعلی بگم خیییییییللللییییی دوستش دارم
االهی خودم یه تنه همه غصه هاشوپرپر کنم خیلی دوست دارم
یاعلی

ناصررویانی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ق.ظ http://parena.mihanblog.com

سلام
خوبین؟
من عاشق علی ام (مهندس ضیاء)
اگه ایمیل یا شماره تلفن ازش دارین ،خواهشا بهم بدین
مرسی

سلام دوست عزیز.متاسفانه من نمیتونم بهتون کمک کنم.ممنونم از حضورت

زینب چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

سلاملکم
خیلی عالی بود
دستت درد نکنه

beyonce دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ

این یاعلی های اقای ضیامنوتحت تاثیرقرارمیده امروزروزولادت حضرت علیه وامیدوارم خودش محافظه همه مخصوصااونایی که اسمشودارن باشه من خیلی دوست دارم یاعلی گویه برنامه شون باشم

-------- چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ http://-------------------------

عاااااااااااااااااااششششششششق علی جونممخیییییلی دوست دارم بیاد اصفهان منم ببینمش عشقمه

سعیده سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ق.ظ http://www.entezar34.blogfa.com

سلام منم عاشق علی ضیا هستم

شیما دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام ازت ممنونم به خاطر عکس های علی جون من علی رو خیلی دوست دارم عاشقشم اگه میشه عکس های بیشتری از سید علی بزار

سلام شیما جان
چشم.ممنونم از حضورت عزیزم

فائزه سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.aliziya1364.blogfa.com

سلام وب خوبی داری اگه می شه به وبلاگ منم یک سری بزن باتشکر

سلام فائزه عزیز
ممنونم از حضور گرمت

فائزه شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.gravatar.com

سلام.من نمیدونم چرا بعضی دخترا انقد الکی عاشق میشن ؟هر کی رو تو تلویزیون یا سینما میبینن که خوشتیپ و خوشگله عاشقش میشن؟!

سلام فائزه جان
حالا کی عاشق شده؟!!!!

فائزه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام علی جان
من یکی از طرفدارهای جدی شما هستم
موفق باشید دوستدار تو FAEZEH

maryam دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ http://maryam jj.com

مگه میشه کسی همشهری اش را دوست نداشته باشد

عاشق پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

من برای سید علی میمیرم. خیلی ممنون از عکسها

elahe دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام عکساتون تکراری

زینب پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:00 ب.ظ

علی ضیا نوه داییمه . اونتو مهمونیامون نباشه همه جا سوت وکوره.

به تو چه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد